תאונת קורקינט בפתח תקוה, רחוב היבנר, צילום דוברות הצלה פתח תקוה
תאונת קורקינט בפתח תקוה, רחוב היבנר, צילום דוברות הצלה פתח תקוה

בתוך פחות משעה: שני רוכבי קורקינט נפצעו בשתי תאונות שונות בפתח תקוה

בכביש 40 נפגע רוכב קורקינט מרכב ופונה במצב בינוני. במקום אחר בפתח תקוה נפגע רוכב קורקינט לאחר שהתהפך

פורסם בתאריך: 17.11.22 14:49

שני רוכבי קורקינט חשמלי נפצעו היום (חמישי) בצהרים בשתי תאונות שונות בפתח תקוה. לפני כשעה הוזעקו חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקוה' לכביש 40 סמוך לצומת סגולה, עקב דיווח על  רוכב קורקינט שנפגע מרכב. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 30, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון במצב בינוני עם חבלת ראש.

חנן הלל ויוני כהן, חובשים במד"א – הצלה פתח תקוה שהגיעו למקום על אופנועי מד"א, סיפרו: "רוכב הקורקינט היה בהכרה עם חבלת ראש, הענקנו לו טיפול ראשוני במקום והוא פונה במהירות בניידת מד"א לבית החולים במצב יציב".

 

 

זמן קצר לאחר מכן הוזעקו חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקוה' לרחוב היבנר עקב דיווח על רוכב קורקינט שהתהפך במהלך נסיעה. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 35, אשר פונה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון במצב קל עד בינוני עם חבלת ראש וגפיים.

נתנאל רוזנברג ואבי קליין, חובשים במד"א – הצלה פתח תקוה, סיפרו: "רוכב הקורקינט סבל מחבלות בראשו ובגפיו בעקבות ההתהפכות, הענקנו לו טיפול ראשוני והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך טיפול בבית החולים".

דוד הרפז, חובש איחוד הצלה, שהגיע למקום, סיפר: "לדברי עוברי אורח רוכב הקורקינט החשמלי נחבל בראשו ובגפיו לאחר שהחליק. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון כשמצבו בשלב זה מוגדר קל עד בינוני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר