נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com
נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com

"זה ייגמר בדם, שורפות לה את הפנים". נחקר חשד לאיומים חמורים של שלוש קטינות על קטינות אחרות

הפרשה נחשפה אתמול לראשונה במעריב. לפי הפרסום, היא החלה בעקבות תגובה באינסטגרם, והתדרדרה לאיומים חמורים ולתלונה במשטרה. גורמים במערכת החינוך: "לצערנו זה אינו המקרה היחיד"

פורסם בתאריך: 21.11.22 08:05

משטרת פתח תקוה חוקרת בימים אלה פרשה חמורה, בעקבות תלונה כי שלוש קטינות איימו על שתי קטינות אחרות ברצח, והכל בגלל תגובה ברשתות החברתיות. שתי הקטינות המאוימות הן קרובות משפחה ומחשש לחייהן הן אינן מגיעות לבית ספרן.

הפרשה נחשפה אתמול לראשונה על ידי העיתונאי אלון חכמון במעריב. לפי הפרסומים,  הפרשה החלה בעקבות פוסט באינסטגרם. אחת החשודות העלתה פוסט בו שאלה מיהי חברה טובה. אחת המאוימות, בת 15, כתבה בתשובה "אני חברה טובה, אבל לא חושבת שאת". בעקבות כך, אותה חשודה ושתי חברות אחרות שלה איימו על בת ה-15 שיפגעו בה. האיומים הלכו והתדרדרו עד כדי איום ברצח. בשלב מסוים, קרובת משפחה של המאוימת בת ה-15, אף היא קטינה, התערבה בסיפור וניסתה להרגיע את הרוחות. אולם, בתגובה נאמר לה, לפי התלונה במשטרה, שאם היא תתערב יפגעו גם בה. הורי המאוימות מיהרו בתגובה להגיש תלונה למשטרה על איומים נגד שלוש הקטינות.

אתמול אחר הצהרים התראיינה המאוימת בת ה-15 לתכנית שש עם אמנון לוי בערוץ 13. היא חשפה התכתבות בין קרובת משפחתה לבין החשודות. בין השאר, נאמר לה "בפעם הבאה זה ייגמר בדם. שורפת לה את כל הפנים". היא סיפרה בתכנית שהיא אינה יודעת למה החשודות החליטו להתנכל וכי מאז המקרה שאירע בשבוע שעבר היא אינה מגיעה לבית הספר ושהיא מרגישה שאינה מקבלת תמיכה מבית הספר. היא אמרה שהיא מרגישה פחד ואף רגשי אשמה כלפי הוריה שמרגישים תחושת פחד בגללה. בסוף הראיון קראה הנערה לציבור הרחב לשים לב למקרים שכאלה ולא לתת יד לאלימות.

.

 

גורמים במערכת החינוך אמרו שלמרבה הצער המקרה הזה אינו המקרה היחיד של בריונות מסוג זה, רק שמקרים דומים אחרים אינם מגיעים לתקשורת או למשטרה ולכן אינם מטופלים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהוא, ומשכך, עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה, שבמסגרתה יבוצעו כל הפעולות הנדרשות, ביסודיות וברגישות הנדרשת. מטבע הדברים ומטעמי צנעת הפרט, ובפרט ככל שמדובר בקטינים, לא נפרט אודות פעולות ומהלכי חקירה שבוצעו או לאו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר