שריפה בדירה ברחוב לסקוב בפתח תקוה, צילום איחוד הצלה
שריפה בדירה ברחוב לסקוב בפתח תקוה, צילום איחוד הצלה

טרגדיה בפתח תקוה: גבר נהרג בשריפה שפרצה היום בביתו

צוותים רבים הוזעקו לבית ברחוב לסקוב בעקבות דיווח על שריפה. למרבה הצער גבר כבן 80 חולץ כשהוא פגוע בכל חלקי גופו וללא רוח חיים

פורסם בתאריך: 29.11.22 15:23

טרגדיה היום בפתח תקוה: גבר כבן 80 נהרג בשריפה שפרצה בביתו ברחוב חיים לסקוב 21 בפתח תקוה. מכיבוי והצלה נמסר כי לוחמי האש של תחנת פתח תקוה הוזנקו בסביבות השעה 12:00 לשריפה בבית בעיר ברחוב חיים לסקוב 21. לוחמי האש פעלו לכיבוי המוקד ולסריקות לאחר לכודים. טרם הגעת הכוחות הוצא גבר מחוסר הכרה עם פגיעות בחלקי הגוף ללא סימני חיים.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 11:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על שריפה בבית פרטי בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר בן 86 שאותר בדירה ללא סימני חיים עם כוויות קשות בגופו ונאלתו לקבוע את מותו. החובשים של מד"א יונתן יוזף ונתנאל אנגל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שעולים מהבית. כוחות הכיבוי שפעלו במקום כיבו את האש ובמהלך סריקות שבוצעו אותר גבר מחוסר הכרה עם כוויות בגופו ללא סימני חיים ולצערנו נאצלנו לקבוע את מותו".

 

אביחי ישראלוב, חובש איחוד הצלה, מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בעשן סמיך שיוצא מהדירה. למרבה הצער צוותי הכיבוי שפרצו לדירה איתרו בה גבר כבן 80 ללא רוח חיים".

יאיר הירש, חובש בכיר במד"א – הצלה פתח תקוה שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בדליקה פעילה בבית פרטי. יחד עם הפראמדיקים של מד"א נערכנו מחוץ לבית וכעבור מספר דקות צוותי הכיבוי חילצו אלינו גבר בשנות ה-80 לחייו שהיה לכוד בדירה. למרבה הצער לא נותר לפראמדיקים אלא לקבוע את מותו במקום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר