מצטיין טכנולוגי 2022 בצהל, סאל יוסי חכמון
מצטיין טכנולוגי 2022 בצהל, סאל יוסי חכמון

כבוד: תושב פתח תקוה קיבל את אות ההצטיינות הטכנולוגי לשנת 2022 בצה"ל

סא"ל יוסי חכמון הוא ראש מדור הנדסת תכנית העורף, ואחראי על מערכות ההתרעה הסלקטיבית בערים. "טכנולוגיה יכולה להוות גורם מכריע גם בפעילות הגנתית וגם התקפית", הוא מדגיש

פורסם בתאריך: 1.12.22 08:19

כבוד: תושב פתח תקוה, סא"ל יוסי חכמון, קיבל בטקס מיוחד השבוע את אות ההצטיינות הטכנולוגי בצה"ל לשנת 2022. אמש (ב') התקיים טקס הענקת האות הטכנולוגי לשנת 2022. סא"ל חכמון הוא בן 39, והתגייס לצה"ל ב-2002 כתוכניתן. במהלך השנים עבר בין יחידות שונות, ובשנת 2018 הגיע לשירות ביחידת "מעוף" תחת יחידות לוט"ם באגף התקשוב, יחידה שמפתחת מערכות תקשוביות לכלל צה"ל.

כיום הוא משרת כרמ"ד (ראש מדור) הנדסת תוכנית העורף. במסגרת תפקידו עוסק חכמון במערכות העורף, שאחראיות על התרעה סלקטיבית במערכות ההתרעה בערים. בנוסף, יוסי אחראי הוא אחראי על  המערכת שמובילה את האפליקציה של פיקוד העורף שנותנת התרעה אישית למי שמוריד את האפליקציה, ומצילה חיים. בזכות יכולותיו הגבוהות ותוך השקעה רבה בלמידה והתמקצעות, הגיע לחזית העשייה הטכנולוגית ועל כך הוא קיבל את אות ההצטיינות.

 

 

סא"ל חכמון אמר השבוע: "טכנולוגיה היא נדבך משמעותי מאוד בעולם שלנו וניצול נכון שלה יכול להוות גורם מכריע בעימות גם בפעילות הגנתית וגם התקפית. אני חושב שעצם מתן הפרס הוא הוכחה לחשיבות שצה"ל נותן לטכנולוגיה. למרות שהפרס הוא אישי, אי אפשר היה לבצע את המשימה שלנו לבד ואין ספק שלפקודים, העמיתים והמפקדים, יש חלק חשוב ומרכזי בהצלחה של אחד ואחת מאיתנו".

ראש העירייה רמי גרינברג בירך את סא"ל חכמון ואמר: "תרומתו של סא"ל יוסי חכמון לביטחון המדינה היא עצומה ומשמעותית. יישר כוח והצלחה בהמשך!".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר