אלן מלכה, צילום איחוד הצלה
אלן מלכה, צילום איחוד הצלה

דרמה באולם שרת: חובשי איחוד הצלה הצילו עובד עירייה בכיר שעבר אירוע לב

העובד חש ברע, מנהל האולם שהבחין בכך התקשר אל אלן מלכה, עובד עירייה בעצמו ומתנדב איחוד הצלה שהיה בקרבת מקום עם מתנדבים נוספים והגיע במהירות. העובד אמר היום: "אני מודה לבורא עולם, אני מודה גם לכל מי שהיה לידי ועזר לי"

פורסם בתאריך: 1.12.22 14:40

תגובה מהירה של חובשי איחוד הצלה הצילה את חייו של עובד בכיר בעירייה. העובד הגיע לאירוע שהתקיים ביום שני באולם שרת בעיר ובמהלך האירוע חש ברע. למרבה מזלו, מנהל האולם, רונן כברה, שהיה במקום, הבחין במצבו והתקשר מיד לאלן מלכה, עובד עירייה המשמש גם כחובש איחוד הצלה.

מלכה: "במקרה ישבתי עם עוד כמה חובשים על ספסלים ברחוב חיים עוזר. אנחנו יושבים שם לפעמים בתור נקודת זינוק. רונן התקשר וביקש שאבוא דחוף. מכיוון שהיינו ממש בסמוך לקחתי עוד שני חובשים והגענו ישר. ראינו את העובד שוכב על הספרה באולם, נראה לא טוב ועם חולשה קיצונית. עשינו לו ישראל צעירי ואני בדיקות ראשוניות והוא הראה סימנים של אירוע לבבי. דיווחנו למוקד וביקשנו שיזעיקו למקום ניידת טיפול נמרץ. ניידת הגיעה במהירות עם שתי פארמדיקיות נהדרות, ירדן ועידית. הן חיברו אותו ל-א.ק.ג וזיהו שמדובר באירוע לבבי קשה. הוא קיבל תרופות דרך הווריד ובמקביל דווח ליחידה לטיפול נמרץ בבילינסון שהוא בדרך לשם".

 

נראה שהתגובה המהירה של חובשי איחוד הצלה הצילה את חייו של העובד, שכאמור, אובחן עם אירוע לבבי קשה. עם הגעתו ליחידת הטיפול נמרץ בבילינסון הוא הוכנס מיד לחדר הצנתורים.

היום, יום חמישי, העובד כבר מתאושש ובמצב טוב ואף קיבל הודעה מבית החולים שהוא יוכל להשתחרר בקרוב. עובד העירייה שמוכר לרבים בעיר, אמר: "אני מודה לבורא עולם על זה שהכל בסדר איתי. זה ממש היה נס. אני מודה גם לכל מי שהיה באותו יום לידי ועזר לי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר