אירועי שריפה בדירה ברחוב הנביאים ובמוסך בפתח תקוה, צילומים מיקי שוסטרוב כבאות והצלה
אירועי שריפה בדירה ברחוב הנביאים ובמוסך בפתח תקוה, צילומים מיקי שוסטרוב כבאות והצלה

אדם ניצל מאירוע שריפה בדירה בזכות גלאי עשן, שריפה פרצה במוסך בעיר

צוותים שללוחמי האש הוזעקו לשני אירועים בפתח תקוה, למרבה המזל רק אדם אחד נפגע קל וטופל במקום, באירוע שהחל בגלל סיר שנשכח על הגז

פורסם בתאריך: 6.12.22 08:36

שני אירועי שריפה היו בפתח תקוה ביממה האחרונה. באירוע הראשון שהיה אתמול לפנות ערב ניצלו חיי אדם ונמנע נזק רב לרכוש בזכות גלאי עשן שהותקן על ידי לוחמי אש של תחנת פתח תקוה. לוחמי האש מתחנת פתח תקווה בפיקודו של רב רשף רועי סויסה הוזנקו לאירוע שריפה בבניין מגורים עקב דיווח על ריח שרוף מדירה ברחוב הנביאים 6 בעיר. עם הגעתם למקום הלוחמים חברו לאדם שדיווח שלדבריו שמע צפצוף חזק של גלאי עשן והריח ריח שרוף היוצא מדירה בתוך הבניין. הלוחמים פרצו לדירה אפופת העשן ולאחר סריקה לגילוי לכודים ולאיתור מוקד האש הבחינו הלוחמים בסיר שנשכח על הגז. מהדירה חולצו אדם וכלב במצב טוב, האדם טופל במקום על ידי צוותי רפואה. בדירה זו הותקן גלאי עשן על ידי לוחמי האש במסגרת פרויקט התקנת גלאים לאוכלוסייה המבוגרת.

 

מאוחר יותר, בלילה, קצת לאחר חצות, התקבלה הודעה במוקד 102 של מחוז מרכז בדבר שריפה במבנה מסחרי ברחוב עמל 58. לוחמי האש מתחנת פתח תקוה בפיקודו של מפקד המשמרת, רב רשף רועי סויסה, הגיעו למקום וזיהו עשן סמיך היוצא ממוסך GMS. הלוחמים חדרו למבנה, איתרו את מוקד הבעירה והשיגו שליטה על האש. לא היו נפגעים במקום ונזק נגרם לרכוש בלבד. מפקד התחנה, טפסר משנה אלון שבתאי, נכח במקום האירוע.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר