רחלי יפרח ותמונה מהסרטון שתיעד את השוד, צילומים - דף הפייסבוק של רחלי יפרח, סרטון שרץ ברשת צילום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
רחלי יפרח ותמונה מהסרטון שתיעד את השוד, צילומים - דף הפייסבוק של רחלי יפרח, סרטון שרץ ברשת צילום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"נאבקתי בהם". כוכבת הרשת ואשת העסקים רחלי יפרח נשדדה בחניון ביתה בפתח תקוה (וידיאו)

יפרח נשדדה רגע לאחר שיצאה ממכוניתה. למרות שנאבקה, ברחו השודדים עם שעונה ששוויו מאות אלפי שקלים. בראיון מיוחד היא משחזרת את מה שאירע ומציינת: "הם ידעו איך קוראים לי וידעו על השעון שלי"

פורסם בתאריך: 7.12.22 15:24

לפעמים גם המקום הבטוח ביותר, הבית, מתגלה כלא כל כך בטוח. זה מה שגילתה השבוע אשת העסקים בתחום הנדל"ן וכוכבת הרשת הדתיה, רחלי יפרח, תושבת העיר. ביום שני, בשעות הערב, נשדדה יפרח בחניון הבניין שבו היא מתגוררת על ידי רעולי פנים, חמושים באקדח וגז פלפל. למרות שניסתה להיאבק עם השודדים, הם לקחו ממנה שעון שענדה שעלותו מוערכת באלפי שקלים. יפרח מציינת שהיא מצויה בחרדות מאז השוד ומרגישה שהמשטרה לא לוקחת מספיק ברצינות את המקרה שלה.

יפרח חזרה לביתה שברחוב פרופסור ישראל יבין בשכונת נווה עוז בסביבות השעה 19:00 בערב. היא החנתה את מכוניתה בחניון הבניין וחשבה שהגיעה אל הנחלה בסוף יום עבודה. היא לא תיארה לעצמה שכל הדרמה עוד לפניה. "יצאתי מהרכב, ופתאום התנפלו עלי שני אנשים עם אקדח שלוף. הם ידעו איך קוראים לי וצעקו 'רחלי, תביאי את השעון!', היא מספרת. "התחלתי לצעוק וניסיתי לברוח מהם. אבל הם הפילו אותי לרצפה וניסו לקחת את השעון. הצלחתי להיאבק בהם אבל אחרי זמן קצר הם ריססו עלי גז מדמיע ולקחו אותו. מיד לאחר מכן הם ניסו לקחת גם את הטבעת שלי אבל סגרתי את היד חזק, המשכתי להילחם בהם, הם נבהלו וברחו עם התיק שלי. קמתי, רצתי אחריהם והצלחתי לצלם את מספר האופנוע שלהם בטלפון שלי, אבל הם ראו את זה. אחד מהם חזר, לקח את הטלפון ושבר אותו ואז הם עזבו את המקום".

לא פחדת להיאבק בהם? הם היו עלולים לפגוע בך.
"לא חשבתי על זה באותו רגע, ידעתי רק שאני לא רוצה לוותר להם, שאני צריכה להילחם בהם. בכל זאת נאבקתי בהם דקות ארוכות. אני חושבת שהם פחדו ממני ולכן ויתרו באיזה שלב על חלק מהתכשיטים".

אחרי שהשודדים נמלטו, יפרח יצאה לחזית הבניין על מנת לבדוק האם מישהו ראה את השודדים, וכשגילתה שלא, עלתה לדירתה. אחיין שלה הזמין את המשטרה, שלטענתה הגיעה רק אחרי כשעה וחצי. "המשטרה לקחה את צילומי המצלמות מהחניון, מז"פ וכו' וגם זימנו אותי לחקירה. גם היום (רביעי הייתי בחקירה במשטרה)".

יש למשטרה כבר ממצאים כלשהם?
"רואים במצלמות את המספר של האופנוע, אבל אני לא חושבת שהם עשו משהו. אמרתי להם שאני לא מרגישה ביטחון, אז הם אמרו לי 'מה אנחנו חברת ביטוח?' אני מאוד מאוכזבת מהתגובה הזו. איך יכול להיות שבחניון יש מצלמות, בעיר יש מצלמות ועדיין לא תפסו אותם?".

 

 

את הצלחת לזהות את מי שעשה לך את זה?
"אני לא מכירה אותם ואין לי מושג מי זה יכול להיות. עד כמה שידוע לי אין לי אויבים. אבל לפי זה שהם ידעו איך קוראים לי ועל השעון, בטוח שהם עקבו אחרי".

מה עלות השעון שנגנב?
"רכשתי אותו לפני מספר שנים ב-280 אלף שקלים והיום לפי מה שידוע לי הוא שווה חצי מיליון שקל".

יש לך מסר שאת רוצה להעביר לנשים שעלולות למצוא את עצמן במצב דומה?
"אני רק רוצה להגיד שאני מקווה שהמדינה, העירייה והמשטרה יפעלו על מנת שכל אישה תוכל להרגיש את עצמה בטוחה. אני מרגישה שנחצה פה קו אדום, שאישה לא יכולה להרגיש בטוחה בחניון של הבית שלה. מאז האירוע אני בחרדות ולא מסוגלת לרדת לחניון. אני רק מודה לאלוהים שהילדים לא היו איתי ושזה נגמר רק בשוד ולא באסון".

ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות דיווח במוקד המשטרה אודות האירוע, נשלחה ניידת למקום. בהתאם לתנאי הזמן ותעדוף אירועים חריגים, הגיעו שוטרים לזירה במהירות האפשרית, עם הגעתם פגשו במודיעים וערכו סריקות אחר חשודים במעשה שנמלטו מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה, גבתה עדויות ואספה ממצאים וראיות בשטח במטרה לאתר ולמצות את הדין עם המעורבים".

בנוגע לטענתה של יפרח על כך שהמשטרה הגיעה רק אחרי כשעה וחצי נמסר מהמשטרה שהשוטרים הגיעו כחצי שעה אחרי קבלת הדיווח.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר