הפצע הגדול בראשו של הנער שנפגע, צילום באדיבות המשפחה
הפצע הגדול בראשו של הנער שנפגע, צילום באדיבות המשפחה

אירוע חמור בפתח תקוה: נער הוכה בראשו באלה על ידי נער אחר ואושפז בטיפול נמרץ

האירוע המזעזע התרחש במוצאי שבת, שעה שהנער ליווה את חברתו לביתה. המשטרה עצרה צעיר בן 16.5 החשוד בתקיפה החמורה. אביו של הנער שהותקף: "הבן שלי ניסה לנתק מהם מגע ולהתרחק מהמקום, אבל הם לא ויתרו ורדפו אחריהם"

פורסם בתאריך: 12.12.22 16:50

אירוע אלימות חמור בפתח תקוה: המשטרה עצרה הבוקר (יום שני) קטין בן 16.5 תושב העיר, בחשד שתקף באמצעות אלה קטין אחר בעיר. תחילת הסיפור במוצאי שבת, בסביבות השעה 22:00 בערך, כשהנער המותקף, כבן 15, ליווה הביתה את חברתו לאחר בילוי במסעדה. לדברי אביו של הנער, ברחוב המכבים עברו הנער וחברתו ליד שלושה נערים אחרים. הנערים האחרים חשבו שהקטין וחברתו מדברים בקול רם מדי, חשדו שהם מדברים עליהם והתחילו להתעמת עם הנער וחברתו.

"הבן שלי ניסה לנתק מהם מגע ולהתרחק מהמקום", מספר האב. "אבל הם לא ויתרו ורדפו אחריהם ואחד מהם חבט בראשו באמצעות אלה. הבן שלי הגיע מדמם ולא הצליח לנוח כי סבל מכאבי ראש והקאות. לקחנו אותו למיון בבילינסון, ערכו לו בדיקת סי.טי בה זיהו דימום ומאז הוא בהשגחה בטיפול נמרץ עד שיראו שהדימום לא מתפשט".

נכון להיום, הנער עדיין מאושפז בהשגחה בטיפול נמרץ. הוא בהכרה, אבל בינתיים אין שינוי במצבו. בעקבות תלונה שהגישה המשפחה, הגיעו שוטרים לבית החולים וגבו מהנער עדות. עם מעצרו של הקטין החשוד, אביו של הנער הביע שביעות רצון מהתגובה המהירה של המשטרה. "אני חושב שהפעולה הזאת יכולה ליצור תחושה של ביטחון, גם ברמה של טיפול בעבריינים שהשיח שלהם הוא אלים", אמר האב. "זה יוצר איזושהי תחושה שאין כאן מערב פרוע, שזו שלא הפקרות. שאין מצב שמישהו יכול לעשות מעשים אלימים ולהמשיך בשגרת חייו. אנחנו מרוצים שהתייחסו לזה בצורה עניינית ומהירה. בהחלט מה שהיינו מצפים שיקרה. אני חייב להגיד שקודם לכן הייתה לנו תחושה מאוד לא נעימה. הבן שלנו היה ברחוב ראשי בפתח תקוה, בשעה נורמלית, וחוזר הביתה במצב כזה. הוא לא חיפש שום עימות ובכל זאת העימות הגיע אליו".

 

 

יש לך מסר לילדים שעלולים למצוא את עצמם במצב כמו הבן שלך?
"את אותו מסר שאמרתי לבן שלי שהוא התנהג בצורה נכונה. הוא עשה נכון שהוא לא התעמת וניתק מגע. הפתרון הוא לא באלימות. צריך להימנע מאלימות ולתת לגורמים המתאימים לבצע את התפקיד שלהם".

גם ראש העירייה רמי גרינברג הגיב בנושא וכתב: "מצער מאוד. נפעל בכל האמצעים החוקיים למיגור תופעת האלימות".

בהנהגת ההורים של בית הספר בו לומד הנער שהוכה, מסרו כי ייערכו שיחות בכיתות בשל המקרה הנורא הזה. עוד הודיעו בהנהגת ההורים של בית הספר: "אנו, הנהגת ההורים, מגנים בכל תוקף כל מקרה אלימות, ונעמוד לצד צוות התיכון בכל דבר. מאחלים לנער בריאות איתנה, ונהיה לצד הוריו ולצדו בכל דבר".

מהמשטרה נמסר: "חוקרי מחלק הנוער בתחנת המשטרה בעיר פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בגין קטין שהותקף בראשו באמצעות אלה. החקירה הביאה הבוקר למעצרו של החשוד – קטין בן 16.5. בתום חקירתו החשוד נעצר ובהמשך יובא לבית המשפט לנוער בעיר בבקשה להאריך את מעצרו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר