שריפה ברחוב ההסתדרות, צילום דוברות הצלה פתח תקוה
שריפה ברחוב ההסתדרות, צילום דוברות הצלה פתח תקוה

"שכב בחצר עם כוויות קשות וללא רוח חיים". אדם נהרג הלילה בשריפה בבניין מגורים בפתח תקוה

טרגדיה הלילה בפתח תקוה: צוותים רבים הוקפצו בעקבות דיווח על שריפה בדירה ברחוב ההסתדרות. למרבה הצער הם נאלצו לקבוע את מותו של אדם ששכב בחצר עם כוויות קשות (וידיאו)

פורסם בתאריך: 30.12.22 08:15

טרגדיה בפתח תקוה: אדם כבן 40 נהרג הלילה בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב ההסתדרות. ממד"א הצלה פתח תקוה נמסר, כי חובשי מד"א הצלה פתח תקוה הוזעקו במהלך הלילה לרחוב ההסתדרות עקב דיווח על דליקה שפרצה בדירה בבניין מגורים. למרבה הצער נאלצו החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א שאבטחו את פעולות לוחמי האש, לקבוע את מותו של גבר כבן 40 שנמצא ללא סימני חיים.

חובש בכיר חזקי פרקש, שהגיע למקום על אופנוע מד"א, והחובשים שוקי צ'יטונה ואבי קליין, סיפרו: "בחצר בסמוך לכניסה לבניין שכב הגבר כשהוא סובל מכוויות קשות וללא סימני רוח חיים, ולא נותר לפראמדיקים אלא לקבוע את מותו במקום".

מהמשטרה נמסר כי הבוקר נפתחה חקירה של האירוע. "חוקרי הזיהוי הפלילי בוחנים את הזירה, לצד העברת המנוח אל המכון לרפואה משפטית, להמשך בחינת גורמי רפואה", נמסר.

 

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 02:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שריפה בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 40 שנמצא מחוסר הכרה עם כוויות בגופו ללא סימני חיים בחצר הבניין. פראמדיק מד"א, אלון ריזקאן, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה ברחבת הבניין כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר