גנאדי בורשבסקי, צילום צור חכמון בע"מ
גנאדי בורשבסקי, צילום צור חכמון בע"מ

"תנו סיכוי לפתח תקוה להצטיין". גנאדי בורשבסקי יתמודד על ראשות העירייה

חבר המועצה הוותיק אמר: "מצעירותי חונכתי כי ביושר ובעבודה קשה ניתן לכבוש יעדים ולהשיג מטרות, הטמיעו בי את המחויבות לקהילה, החמלה לחלשים והאהבה כנה לבני אדם ובעלי חיים"

פורסם בתאריך: 7.4.23 06:52

מתמודד נוסף הכריז על הצטרפותו למרוץ על ראשות העירייה בבחירות הקרובות שיתקיימו באוקטובר. מדובר בחבר המועצה גנאדי בורשבסקי, המצטרף בכך לחברות המועצה אורנה דוידאי וענת זנזורי שכבר הודיעו על כוונותיהן להתמודד על ראשות העירייה וכמובן ראש העירייה המכהן, רמי גרינברג, שצפוי להתמודד על קדנציה נוספת.

בורשבסקי, בן 56, משמש כחבר מועצה משנת 2001. בחלק משנותיו במועצת העיר הוא היה חבר קואליציה, אולם בשתי הקדנציות האחרונות הוא מתפקד כחבר אופוזיציה, כאשר בקדנציה הנוכחית הוא משמש כיו"ר ועדת הביקורת. במהלך כהונתו במועצת העיר לאורך השנים שימש בורשבסקי בתפקידים שונים, בעיקר כחבר בוועדות עירוניות שונות ובהן הוועדה לתכנון ובניה, ועדת הכספים, ועדת הנחות בהיטלים וארנונה, ועדת הקליטה, ועדת חינוך וועדת המכרזים. כשהיה בקואליציה הוא אף היה ראש האגף לקליטת עליה, בנוסף, שימש בעבר כמנהל בהתנדבות של בית העולה בעירייה, ובהמשך כיו"ר הנהלת מקפ"ת.

בבחירות המקומיות בשנת 2018 עמד בורשבסקי בראש סיעת מצטיינים עם גנאדי ואף התמודד לראשות העיר מול גרינברג, איציק ברוורמן, איתי שונשיין ואורי דרשן, אולם זכה ל-7 אחוזים בלבד מהקולות. מספר 2 ברשימתו הייתה עידית ישראלוב-לוין, שבהמשך עברה לקואליציה ומונתה לסגנית ראש העירייה בשכר. בקדנציה הנוכחית נחשב בורשבסקי לאחד ממתנגדיו הבולטים של גרינברג. הוא אף היה אחד מבין חברי המועצה שהגישו עתירה לבית המשפט נגד פרסום שמו של גרינברג על שלטי חוצות ופרסומים עירוניים בניגוד לחוק, וכן הגיש תלונה ליועמ"ש נגד ראש העירייה בטענה כי מימן את עמוד הפייסבוק האישי שלו מכספי ציבור.

 

נראה כי ההתעמתות עם גרינברג עומדת גם במרכז הקמפיין של בורשבסקי, לפחות בשלב זה, כשבו הוא בוחר להעמיד את עצמו מול גרינברג תוך שימוש במילים כשיר לעומת לא כשיר. ביום ראשון הפיץ בורשבסקי ברשתות החברתיות הודעה המבקרת את גרינברג ומציינת את החקירה נגדו. זו גם הייתה, בעצם, הדרך שבה בחר בורשבסקי להכריז את החלטתו להתמודד בבחירות על ראשות העירייה.

בורשבסקי אמר: "אני מאמין שאפשר להפוך את פתח תקוה לעיר מובילת חדשנות, בעלת צביון ייחודי, כזו הזוכה למעמד ומשמעות בזכות היותה מובילה בתחומים רבים בהשוואה לערים אחרות בישראל".

מה האני מאמין שלך?
"מצעירותי חונכתי כי ביושר ובעבודה קשה ניתן לכבוש יעדים ולהשיג מטרות. הטמיעו בי את המחויבות לקהילה, החמלה לחלשים והאהבה כנה לבני אדם ובעלי חיים. הדרך הערכית בה התחנכתי היא לומר אמת, להקפיד על יושר, לנהוג בטוהר מידות בכל דבר ועניין, להקשיב, לנהל שיח תרבותי והוגן, בסיומו לקבל החלטה ברורה וחד משמעית. צריך לעבוד קשה – בשביל להתקדם ולהשיג מטרות צריך לעבוד. צריך לתת כבוד מיוחד לאחר ולשונה. ערכים אלו מוטמעים היטב באישיותי. הם תבנית המנטליות שלי שהתגבשה בי במהמורות חיי, וידעתי כאלו לא מעט. ערכים אלו הם 'האני' שלי. הדרך היא דרך חיי ועליה אני נאבק כל העת".

מה יש לך להציע לתושבים?
"אני בן למשפחה בה הסבא רבא היה רב, הסבים לוחמים שלא שבו מהמלחמה בנאצים, ההורים ששרדו רדיפות, הרחיבו השכלה ועלו לארץ. אני מביא איתי מטען של חינוך קשוח באקדמיות צבאיות מובילות, שירות מוערך כקצין, מטעני השכלה ותארים אקדמיים, ידע וניסיון מוכח. אני בטוח שיש בכוחי להביא שינוי מתבקש לטובת העיר ותושביה. תנו סיכוי לפתח תקוה להצטיין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר