גילה בן נאים, צילום מיכאל אברג'ל
גילה בן נאים, צילום מיכאל אברג'ל

גילה בן נאים תעמוד בראש הרשימה המקומית של עוצמה יהודית בפתח תקוה: "מאמינה בחיבורים"

בן נאים, פעילת ציבור שכיהנה במועצת העיר מטעם הבית היהודי, תעמוד בראש רשימת עוצמה לפתח תקוה למועצה: צריך להילחם על הזכויות מתוך אהבה והידברות, ולא משנאה"

פורסם בתאריך: 1.5.23 08:36

גילה בן נאים, מי שבעבר כיהנה כחברת מועצת העיר מטעם סיעת הבית היהודי, נבחרה לעמוד בראש רשימת עוצמה לפתח תקוה מטעם רשימת עוצמה יהודית בבחירות המקומיות שיתקיימו בחודש אוקטובר השנה.

בן נאים, נשואה ואמא לארבעה, עוסקת בתחום השיווק. היא תושבת שכונת הדר גנים ופעילת ציבור ותיקה. במשך מספר שנים כיהנה כיו"ר ועד שכונת הדר גנים ובין השנים 2018 – 2021 כיהנה, כאמור, כחברת מועצה מטעם סיעת הבית היהודי ומחזיקת תיק תרבות יהודית. היא נחשבה לפורצת דרך ופופולרית בקרב דתיים מכל המגזרים ואף בקרב חילוניים, ובעיקר בקרב נשים מהעיר.

בן נאים אף נבחרה על ידי חברי מרכז הבית היהודי לרשימה לכנסת ה-25, במקום הראשון (ובמקום הרביעי ברשימה הכוללת כי לפי חוקי המפלגה המקום הרביעי הוא המקום הראשון אותו בוחרים חברי המרכז, א.ע.). בסופו של דבר, הרשימה לא נכנסה לכנסת. היא ממשיכה לפעול ציבורית בהתנדבות מלאה גם בשנתיים האחרונות בפרויקטים שונים כמו "בוקר טוב אליהו" למען קשישים, אירועים לנשים ועוד.

"אוביל את התנועה שתוכל לייצג נאמנה את מגוון התושבים בעיר, דתיים וחילונים כאחד", אומרת בן נאים. "אני מאוד מאמינה בחיבורים ורואה אפשרות להיות שליחת ציבור נאמנה. אני מאמינה שתנועה כמו עוצמה בפתח תקוה בראשותי תצליח לייצג נאמנה את קהל בוחריה בעזרת השם. אני גם דוגלת בקשר ישיר עם התושב ומתכוונת לתת שירות ויחס לתושבים, כך שידעו שיש מי שמייצג אותם ודואג להם בכל זמן נתון. אני מאמינה באמונה שלמה בדרך שבחרתי ושבעזרת השם נעשה ונצליח". היא מדגישה שאינה רואה סתירה בין האג'נדה של מפלגת האם שלה לאמונה שלה בחיבורים וליכולת שלה ליצור אותם.

את באמת מאמינה שתצליחי להביא לקירוב לבבות בתקופה כזו?
"יש לי כבר רקורד מוכח ואני לא רק מדברת. כשהייתי ראש האגף לתרבות יהודית פעלתי לקירוב לבבות. למשל, העליתי הצעה לסדר לפעילות בבתי ספר בתקופת בין המיצרים, שבתי הספר מכל המגזרים ילכו לבקר אחד אצל השני, להתרשם ולהכיר. אני מאמינה שפעילויות כאלה יכולות לעזור גם לקשר וגם לאהבת חינם. היום זה נדרש עוד יותר. אני מאמינה שצריכים להיות מלאי אמונה בדרך פוליטית, אבל יש גם דרך לעשות את זה. לאורך כל השנים אהבתי לעשות פעילויות של חיבור בין תושבים ובין מגזרים, כולל כשהייתי יו"ר השכונה. תמיד היה לי חיבור וקשר עם כל התושבים. אני מאמינה שצריך לדבר עם כולם בגובה העיניים, השתדלתי להיות זמינה לכל אחד גם כשהייתי מאוד עסוקה, אפילו כשהייתי בחו"ל. אני רואה בתפקיד הציבורי שליחות, לא כבוד. רק מהמקום הזה אני שם. לכן גם שקלתי והסכמתי שוב להתמודד".

יש מי שחושש שאנחנו על סף מלחמת אחים.
"אני יודעת, אבל אני מאמינה שגם מי שלא חושב כמונו הוא אח שלנו. הרי אם הייתה מלחמה, אני בטוחה שכולם, כמו תמיד, היו מתגייסים לעזור אחד לשני. למה שלא נהיה שם אחד בשביל השני גם כשאין מלחמה? אני אתחיל בקטן, בפתח תקוה, שאולי תהיה עיר התקווה, ומכאן ננחיל זאת לערים אחרות. גם כשהשתתפתי בהפגנות היה לי חשוב להדגיש את אהבת ישראל, אהבת חינם וערבות הדדית. אני מאמינה שמשיח יבוא אבל זה יקרה רק כשנהיה מאוחדים. כוחנו באחדותנו, אני באמת מאמינה בזה. צריך להילחם על הזכויות מתוך אהבה והידברות, ולא משנאה".

כמה חברים לדעתך תצליחו להכניס למועצה?

"אנחנו עובדים קשה ומאמינים שנהיה הפתעת הבחירות בעיר פתח תקוה".

האם החלטתם כבר במי תתמכו לראשות העירייה או שתציבו מועמד משלכם?

"אנחנו מאמינים בראש העיר המכהן רמי גרינברג ובעשייה שלו למען הציבור, וככל שהדברים תלויים בנו נתמוך בראש העיר לקדנציה נוספת".

את לא חוששת מהקיצוניות של מפלגת האם שלך ומהתדמית שלה?

"בבחירות האחרונות לכנסת מפלגת עוצמה יהודית בראשות השר איתמר בן גביר, זכתה לאמון הציבור באופן בלתי רגיל. אלפי בית ישראל שהצביעו למפלגה הוכיחו שהטענה לקיצוניות היא לא נכונה ושהם מאמינים בחברי המפלגה והעומד בראשה. אני בטוחה שגם תושבי העיר העיר ידעו לדלג מעל האמירות האלה ולהתייחס לחברי הרשימה בהתאם ליכולת שלהם והעשייה שלהם למען הציבור במשך השנים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר