צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

נערה בת 16 נמצאה זרוקה ברחוב. קריאה לכל תושב לתרום 20 שקלים

בעמותת מזון לחיים, המנסה לסייע לה, מספרים: "מצאנו את הנערה ברחוב בלי בגדים ובלי אוכל"

פורסם בתאריך: 5.11.17 11:45

עמותת מזון לחיים בראשות רכזת הרווחה הארצית, אפרת לוי, קוראת לתושבי העיר לתרום סכום כסף סמלי עבור נערה בת 16 שנמצאה ברחוב, ללא בגדים. "אנחנו בעמותת מזון לחיים מאמצים נערה בת 16, שאמה זרקה אותה מהבית והאבא במשבר מאוד קשה ולא מתפקד ובטיפולים. מצאנו את הילדה ברחוב בלי בגדים ובלי אוכל ועל מנת שלא תתדרדר לנו, אנו מבקשים ממי שיכול לתרום 20 שקלים כדי שנוכל לאסוף כסף ולקנות לה מוצרי היגיינה/ חזיות/ תחתונים ועוד", כתבה לוי בפוסט שהעלתה. עוד היא כתבה: "בואו נציל את הילדה הזו שלא תתדרדר לנו ויהיה מאוחר מדי, גם לנו יש ילדים".

עמותת מזון לחיים. צילום זאב שטרן

עמותת מזון לחיים. צילום זאב שטרן

אפרת לוי סיפרה למלאבס: "הסיפור הגיע אלינו על ידי הסבתא של הילדה. זה דור שלישי שאנחנו מטפלים בו אצלנו, הסבתא עצמה מטופלת שלנו, הילדים שלה ועכשיו הנכדה. מצאנו את הילדה ברחוב בלי בגדים, האמא זרקה אותה מהבית בלי כלום ואמרה לה שהיא לא רוצה להכיר אותה, הסבתא הרימה אלינו טלפון בבכי וברגשות מעורבים. האבא היה אצלי רועד כולו ואני החלטתי שאני לוקחת אותה לידיים שלנו, על מנת להרים אותה בחזרה".

 

לוי ממשיכה ומספרת: "נפגשתי עם הילדה, המצב הנפשי שלה מאוד קשה, היא מסתובבת ברחובות ומידי פעם מגיעה לסבתא, אבל הסבתא לא מסתדרת איתה והיא עצמה נתמכת והחשש שלנו שהיא תיפול ותלך עם גורמים לא טובים. קיבלנו פניה מתושב שרוצה לתת לה חדר בחצר אצלו ואנחנו בודקים את הנושא. מרגע שהסיפור הגיע אלינו אנו עושים הכל על מנת לעזור לה. החלטנו לאסוף סכום סמלי של 20 שקלים בלב, זה סכום שכל אחד יכול לאסוף, לאנשים יהיה קל להוציא את זה והם ירגישו שהם תורמים".
שרה ציון, מתנדבת בת 79 בעמותה, מוסיפה: "כששמעתי את הסיפור הזה של הנערה, עברו לי הרבה דברים בראש, כאב לי הלב לשמוע את הסיפור שלה. אני מנסה למצוא לה מקום שבו היא תוכל להתארח, לארגן לה כל יום ארוחה חמה. זה סיפור שמאוד קרוב לליבי, כי הכרתי סיפור דומה ואני יודעת איך הילדים סובלים. אני מקווה שנאסוף ונעזור לה כמה שיותר".

אפרת מזמינה את הציבור לתרום סכום סמלי, מוצרי קוסמטיקה וכל דבר, על מנת לסייע לנערה.
ניתן לפנות לאפרת ממזון לחיים בטלפון 0502336644.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר