ניסיון דריסה/תאונה ברחוב יונה בפתח תקוה, צילום דוברות הצלה פתח תקוה
ניסיון דריסה/תאונה ברחוב יונה בפתח תקוה, צילום דוברות הצלה פתח תקוה

התפתחות דרמטית: התאונה שהייתה בשישי בפתח תקוה התבררה כניסיון רצח

בגלל הדקירות: אירוע שדווח תחילה כתאונה בין רכב פרטי לאופניים חשמליים, הפך לחשד לניסיון רצח של תושב העיר. הלילה עצרה המשטרה חשוד, תושב פתח תקוה

פורסם בתאריך: 21.5.23 14:33

התפתחות דרמטית הייתה כאשר אירוע שדווח תחילה כתאונה בין רכב פרטי לאופניים חשמליים, הפך לחשד לניסיון רצח. המשטרה אף עצרה הלילה תושב פתח תקוה, בחשד לניסיון רצח שנחזה לאירוע דריסה אתמול בעיר.

שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו אתמול בסריקות עם קבלת דיווח על תאונת דרכים במעורבות רכב פרטי ואופניים חשמליים. עם הגעת השוטרים ולאחר תחקור ראשוני בשטח נמצא כי רוכב האופניים – תושב העיר כבן 60, נפצע גם מדקירות, זאת בנוסף לחבלות שנגרמו לו בגין פגיעת הרכב.

חקירה מואצת שנוהלה בשילוב כלל מערכי תחנת המשטרה בעיר ובסיוע תחנת נתניה הביאה הלילה למעצרו של נהג הרכב ובתום חקירתו נכלא. היום יתקיים דיון בעניינו של החשוד – תושב העיר כבן 39 בבית המשפט בפתח תקוה, בבקשה להאריך את מעצרו.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


האירוע התרחש בשישי, ותחילה דוו על תאונה. בדיווח של ארגון הצלה נמסר כי חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקוה' הוזעקו לרחוב יונה עקב דיווח על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני לרוכב האופניים, והוא פונה לבית החולים בילינסון במצב בינוני, בהכרה עם חבלות בפלג גופו העליון.

כאמור המשטרה מסרה היום כי מדובר בחשד לניסיון רצח ולא בתאונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר