כנס השקת הקמפיין של רמי גרינברג צילום יחצ
כנס השקת הקמפיין של רמי גרינברג צילום מטה רמי גרינברג

גרינברג הכריז רשמית על התמודדות לקדנציה נוספת: נחשף סלוגן הבחירות

ראש העירייה הודיע על כך בכנס מיוחד וסימן מטרה: "כדי להגשים את כל התוכניות שלי לעיר אזדקק לכמה שיותר מנדטים במועצה"

פורסם בתאריך: 23.5.23 08:23

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, הודיע אתמול בערב (שני) על ריצה לקדנציה נוספת בתפקיד, בכנס שנערך מול יותר מאלף תומכים במטה הבחירות ברחוב בר-כוכבא 72 בעיר. "עשינו המון בכל תחומי החיים הרלוונטיים לתושבים – חינוך, תחבורה, תברואה, חזות העיר, ביטחון אישי, התחדשות עירונית, ספורט, נוער גמלאים, איכות הסביבה ותרבות – אבל העבודה שלנו רק מתחילה", אמר גרינברג לתומכים. "כדי להגשים את כל התוכניות שלי לעיר אזדקק לכמה שיותר מנדטים במועצה לסיעת 'התחדשות, וזו תהיה אחת המשימות החשובות שלנו בקמפיין'".

כנס השקת הקמפיין, של רמי גרינברג, צילום יחצ

כנס השקת הקמפיין, של רמי גרינברג, מטה רמי גרינברג

לקראת פתיחת האירוע נוצר במקום דוחק, והמארגנים נאלצו להותיר מאות תומכים מחוץ לאולם. "ידענו שיבואו הרבה תושבים אבל אפילו אנחנו לא האמנו ולא נערכנו למספר גדול כל כך", אמר גורם במטה הבחירות של גרינברג. "אנו מתנצלים בפני אלה שלא הצליחו להיכנס לאולם, ומודים מקרב לב לכל אחת ואחד שהגיעו".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


במהלך הערב חשף ראש העירייה את הסלוגן שילווה את הקמפיין שלו: "גרינברג – עשייה מנצחת".

גרינברג אמר: "פתח תקוה נמצאת בתנופת פיתוח והתחדשות, ובשנים האחרונות העיר עשתה קפיצת מדרגה של ממש. זה בא לידי ביטוי במדדים השונים, שבהם זינקנו מהתחתית לצמרת הארצית, אבל בעיקר זה מתבטא בהרגשת התושבים, וזה הדבר החשוב ביותר. כל מי שמכיר אותי יודע שעבורי ראשות העיר פתח תקוה זה הקרבה אינסופית למען העיר והתושבים. אני חי את העיר 7/24, ונותן את כל כולי למען קידום העיר ושדרוג איכות חיי התושבים בכל התחומים. בכוונתי להמשיך בעוצמות גבוהות עוד יותר בחמש השנים הבאות, לפתח את העיר, לשמור על ההישגים הרבים שהשגנו ולהביא אותה לפסגות חדשות. אני אוהב את פתח תקוה ואת תושביה היקרים, מכיר בה כל סמטה, ואני חושב שהוכחתי בקדנציה החולפת כי העשייה הציבורית זורמת בעורקיי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיקי

    הפעם הזו לגרינברג יש בעיה והיא, הוא לא נלחם על נושא הארנונה , נכון שהוא עובד מהבקר עד הלילה מאוחר אבל בזמן הקריטי מול הליכוד הוא לא עשה כלום .
    גם מחלקת ההנדסה עובדת לאט מאוד בדיוק כמו שהיה לפניו , וכך כל התנופה של העיר עצורה בידי כמה פקידים .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר