עובד התחשמל למוות בסמוך לצומת קסם, דוברות הצלה
עובד התחשמל למוות בסמוך לצומת קסם, דוברות הצלה

"סימני כוויות קשות בגופו". עובד התחשמל למוות באתר בנייה

טרגדיה: עובד התחשמל למוות באתר בנייה בסמוך לצומת קסם. אנשי מד"א: "לאחר שהתאפשרה הגישה בצורה בטיחותית, ניגשנו לנפגע שסבל מכוויות בכל חלקי גופו ולא נותר אלא לקבוע את מותו במקום"

פורסם בתאריך: 28.5.23 18:13

טרגדיה: עובד התחשמל למוות באתר בנייה בסמוך לצומת קסם. ממד"א נמסר: בשעה 16:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על מנוף שפגע בכבל חשמל באתר עבודה סמוך למחלף קסם. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 35 מחוסר הכרה לאחר שהתחשמל. בהמשך נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 35.

חובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, שניר חלא ועזריאל גרוס, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב סמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם סימני כוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

 

מדוברות מד"א – הצלה פתח תקוה נמסר: חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקוה' הוזעקו לאתר עבודות עקב דיווח על פועל מנוף שהתחשמל מכבל חשמל במתח גבוה. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א נכנסו לאתר לאחר נקיטת אמצעי הבטיחות וניתוק מקורות החשמל, ולמרבה הצער לא נותר לפראמדיקים אלא לקבוע את מותו במקום. עזריה כהן, מתנדב במד"א – הצלה פתח תקוה, סיפר: "כשהגענו למקום המתנו במרחק ולאחר שהתאפשרה הגישה בצורה בטיחותית, ניגשנו לנפגע שסבל מכוויות בכל חלקי גופו ולא נותר אלא לקבוע את מותו במקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר