קארין אל-צפון ז"ל (צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, ופינת הזיכרון בבית הספר יצחקי שמיר (צילום מהפייסבוק של בית הספר)
קארין אל-צפון ז"ל (צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, ופינת הזיכרון בבית הספר יצחקי שמיר (צילום מהפייסבוק של בית הספר)

אבל כבד: קארין אל-צפון ז"ל בת ה-17 נהרגה בתאונת אופנוע

הלם גדול עם קבלת הבשורה הקשה על מותה של קארין ז"ל בת ה-17 בתאונה אופנוע. כבר במוצאי שבת הגיעו תלמידים רבים לבית הספר יצחק שמיר להדליק נרות זיכרון. "בלתי נתפס בעיני שמישהי כזאת הלכה כל כך מוקדם", אמרה אחת מחברותיה

פורסם בתאריך: 29.5.23 10:10

אבל כבד: בני משפחה, חברים, תלמידים ומורים בתיכון שש שנתי יצחק שמיר בעיר קיבלו בהלם ובכאב גדול את ההודעה כי תלמידת י"ב בבית הספר, קארין אל-צפון (17), נהרגה ביום שישי האחרון בתאונת אופנוע בכביש 4 סמוך למחלף השבעה. כבר במוצאי שבת הקימו בתיכון פינת זיכרון ותלמידים רבים הדליקו נרות לזכרה. בנוסף, חבריה כתבו עליה הספדים בספר זיכרון מיוחד.

קארין אל-צפון ז"ל, צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

קארין אל-צפון ז"ל, צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

על פי הודעת דוברות מד"א, ביום שישי בשעה 15:59 התקבל דיווח על אופנוע עם שני רוכבים שהחליק סמוך למחלף השבעה. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע במקום את מותה של קארין, והעניקו טיפול רפואי לגבר שפונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. חובשים בכירים רכובים על אופנוע מד"א, יששכר וייס, יוסף כורדי ואליאור יוסף, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את שני הרוכבים שוכבים על הכביש בסמוך לאופנוע בשול הכביש, אישה שכבה כשהיא ללא דופק וללא נשימה וסובלת מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. גבר היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

במשטרה עדכנו בהמשך כי מדובר בתאונת דרכים עצמית וכן כי הנסיבות נחקרות. יש לציין כי בתחילה דווח בטעות כי האישה שנהרגה (אל-צפון) הייתה כבת 30.

ההודעה על מותה של קארין היכתה בתדהמה את מאות התלמידים ואנשי צוות ההוראה שהכירו ואהבו את קארין. אנשי צוות בית הספר שוחחו עם התלמידים וניסו להסביר את הבשורה המרה. גם בני משפחתה ההמומים של קארין מתקשים לעכל את הנורא מכל.

פינת הזיכרון של קארין אל-צפון בבית ספר יצחק שמיר, צילום מהפייסבוק של בית הספר

פינת הזיכרון של קארין אל-צפון בבית ספר יצחק שמיר, צילום מהפייסבוק של בית הספר

חבריה האבלים של אל-צפון ז"ל ביטאו בעמוד האינסטגרם שלה את כאבם הרב על הטרגדיה הנוראית. "לא מאמין שדבר כזה קרה. חטפתי צמרמורת! אהובתי! יהי זכרך ברוך. תשמרי עלינו מלמעלה", כתב אחד מהם. "אל תלכי לי קארינצ'קה שלי אהבת חיי שלי כל החיים שלי. אני אוהבת אותך אל תלכי לי", כתבה אחרת. "דברים שפשוט אי אפשר לעכל. יהי זכרך ברוך מלאכית תשמרי עלינו מלמעלה", כתבה עוד חברה.

א', אחת מחברותיה של אל-צפון, סיפרה כי בהתחלה חבריה לא היו בטוחים שמדובר בה. "היו שמועות שקארין נהרגה", היא מספרת, "אבל בגלל שהדיווח היה על אישה בת 30, חשבנו שזו טעות ולא מדובר בקארין. אבל בשלב מסוים, המחנכת העבירה הודעה בקבוצה של הכיתה והבנו שזהו, שזו באמת קארין. האמת שאני עדיין בהלם, לא מצליחה לעכל את זה, לא מאמינה שיותר לא אראה אותה. קארין הייתה בן אדם שאהב מאוד את החיים, אהבה לצאת לבלות. בלתי נתפס בעיני שמישהי כזאת הלכה כל כך מוקדם".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


רחל בראל, מנהלת התיכון, אמרה: "קארין הייתה ילדה שקטה ועדינה. היא הייתה ילדה מטופחת, בוגרת ואחראית. בחודשים האחרונים היא מאוד השקיעה בבחינות ובלימודים כדי להוציא תעודת בגרות, זה היה חשוב לה. היא לא היססה לפנות למורים ולבקש מבחן חוזר אם היא חשבה שהיא יכולה לשפר ציון. המשפחה הייתה חשובה לה מאוד. ההורים שלה היו גרושים והיו לה אחיות קטנות, בת ארבע ותינוקת, ואמא שלה נעזרה בה רבות. היא גם הייתה אהובה מבחינה חברתית, היו לה חברים בבית הספר וגם מחוץ לבית הספר".

איך הבשורה הקשה על מותה התקבלה בבית הספר?
"זה היה שוק גדול. האבא הודיע על כך למחנכת. עוד יום קודם היו שמועות, אבל לא היינו בטוחים, עד שהאבא הודיע. מיד פתחנו את בית הספר והעמדנו פסיכולוגים של השירות הפסיכולוגי העירוני לרשות התלמידים ויש גם תמיכה מלאה של משרד החינוך. הגיעו הרבה תלמידים והיה שיח עד שעות מאוחרות במוצאי שבת. גם תלמידים שלא לומדים בבית הספר הגיעו. הקמנו פינת זיכרון והתלמידים כותבים בספר זיכרון שיינתן להורים. מסיבת הסיום שהייתה צריכה להיערך אתמול (ראשון) נדחתה בשלב זה. גם הצוות החינוכי בהלם, כל המורים הכירו אותה, אפילו כאלה שלא לימדו אותה, וזה דבר די נדיר בבית ספר כמו שלנו שבו לומדים 700 תלמידים".

תיכון יצחק שמיר פרסם אתמול בפייסבוק את ההודעה הבאה: "תיכון שש שנתי יצחק שמיר מרכין ראש על מותה הטראגי של קארין אל-צפון, תלמידת כיתה י"ב 5, אשר נהרגה בטרם עת בתאונת דרכים. יהי זכרה ברוך".

יהי זכרה ברוך.
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר