דגלים במכולת אשפה בפתח תקוה, צילום פרטי
דגלים במכולת אשפה בפתח תקוה, צילום פרטי

תושב מצא דגלי ישראל רבים במכולת אשפה בפתח תקוה: "הייתי בטוח שאני טועה"

התושב שמצא את הדגלים אמר: "זה עוד סממן של זילות, נחדש ונשמיש אותם והם ישמשו אותנו בפעילויות המחאה". העירייה: "הספק התבקש לאסוף את כל הדגלים, גם הבלויים, כדי לבדוק את הנושא לעומק"

פורסם בתאריך: 31.5.23 08:25

תושב העיר שיצא ביום שלישי בבוקר לטיול עם כלבתו, נדהם לגלות במכולת אשפה בשכונת שעריה כמות עצומה של דגלי ישראל ולצדם גם דגלים של העירייה. התושב הנדהם לא האמין למראה עיניו והחליט להציל את הדגלים מהמכולה. בעירייה אומרים: "לכל היותר מדובר בטעות אנוש של הספק".

טמיר, תושב המתגורר בשכונת שעריה, יצא כמנהגו מדי בוקר לטיול עם כלבתו בשכונה. כשהוא הגיע סמוך למשעול אפרים כוכבי, סמוך לטיילת שליד כביש 471, הוא ראה משהו שמשך את תשומת לבו מציץ מתוך מכולת אשפה גדושה. "זאת מכולה מהסוג ששופכים אליה פסולת בניין", מספר טמיר. "התקרבתי וראיתי שיש בתוכה כמות גדולה מאוד של דגלי ישראל. הייתה שם כמות מאוד גדולה וגם כמות יותר קטנה של דגלי העירייה".

איך הרגשת כשראית את הדגלים?
"הייתי בטוח שאני טועה. חשבתי לעצמי שלא יכול להיות שמישהו השליך דגלי מדינה לפח. אחר כך הופתעתי מהכמות העצומה. היו ממש המון. חצי מכולה לפחות הייתה מלאה בדגלים. היה ממש לבאס לראות, במיוחד בתקופה הזו. מבחינתי, זה עוד סממן של זילות".

מה עשית?
"חזרתי הביתה והבאתי את המכונית. אספתי את הדגלים והעמסתי אותם על המכונית. אנחנו נחדש ונשמיש אותם והם ישמשו אותנו בפעילויות המחאה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


באיזה מצב היו הדגלים?
"הם לא נראו כמו דגלים חדשים, אבל היו שלמים לגמרי, לא קרועים או משהו כזה. הם היו בעיקר מאובקים וחלקם קצת דהויים. הם נראו כמו דגלים שהיו תלויים בגובה ואם היו משאירים אותם תלויים, אף אחד לא היה חושב שיש בעיה איתם. אבל לא נורא, הם יחזרו עכשיו לשימוש".

מדוברות העירייה נמסר: "לטענת הספק אשר אמון על תחזוקת הדגלים במרחב הציבורי, מדובר בדגלים בלויים שהוצבו לקראת יום העצמאות האחרון. הספק הסיר את הדגלים הבלויים כאשר במקביל העביר את הדגלים התקינים למחסן העירייה לטובת שימוש חוזר. על כל פנים, הספק התבקש לאסוף את כל הדגלים, גם הבלויים, כדי לבדוק את הנושא לעומק. לאור הסרטון שהופץ, אנחנו מבקשים להתריע כי העובדה שיש גורמים שמנסים לקשור את ראש העירייה למקרה היא דיבה שתטופל במישורים המתאימים. כל פרשנות אחרת למקרה חוטאת לאמת, כאשר לכל היותר מדובר בטעות אנוש של ספק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר