צילום של אדם אזוק באזיקים, BrianAJackson depositphotos.com
צילום של אדם אזוק באזיקים, BrianAJackson depositphotos.com

חשיפה: כך הצליח תושב האזור להונות את המדינה בתקופת הקורונה במיליוני שקלים

בתום חקירה סמויה שניהלו מספר גורמים עצרה המשטרה היום תושב כפר קאסם שחשוד בעבירות הונאה מכספי ציבור. השלב הבא: פעולות על מנת להחזיר את הכספים. ומה יעלה בגורל הדירה שרכש בחו"ל

פורסם בתאריך: 5.6.23 16:21

המשטרה עצרה היום בתום חקירה סמויה, תושב כפר קאסם, בחשד לביצוע עבירות הונאה וזיוף בהיקף של מיליוני שקלים, על ידי הוצאת קצבת אבטלה מהביטוח הלאומי בתקופת הקורונה.

חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז, יחד עם אגף החקירות של הביטוח הלאומי ויחידת החקירות הארצית של הממונה על חדלות פירעון במשרד המשפטים, ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה, עם קבלת מידע מנציגי הביטוח הלאומי, בדבר חשד לעבירות הונאה בהן נגבו כ-2 מיליון שקלים מכספי הציבור.

על פי החשד, תושב כפר קאסם זייף תלושי שכר מחברות הנמצאות בהליכי פירוק וזאת כדי לייצר מצג שווא לפיו החברות אכן פעילות ומעסיקות עובדים שיצאו כביכול לחל"ת וכך, הוציאו במרמה קצבת אבטלה.

כאמור, הבוקר (4.6.23) , הפכה החקירה לגלויה עת ביצעו השוטרים חיפוש בביתו של החשוד – תושב כפר קאסם בשנות ה-40 לחייו ותפסו מסמכים שונים, מכשירי סלולאר ומסמכים המעידים כי החשוד רכש דירה בחו"ל.

במהלך היום תבקש המשטרה בבית משפט השלום בפתח תקוה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות. כמו כן, נעשות פעולות על מנת להחזיר את הכספים שנלקחו במרמה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר