השחתת כרזות של רמי גרינברג, צילום מהפייסבוק של רמי גרינברג
השחתת כרזות של רמי גרינברג, צילום מהפייסבוק של רמי גרינברג

"בריונים מנסים להשתיק את העשייה". הושחתו שלטים של רמי גרינברג

זהות האדם שריסס שלטים של ראש העירייה ידועה, אך גרינברג בחר שלא להגיש תלונה במשטרה. בפוסט שפרסם כתב: "אין להם מה להראות על עשייה שלהם אז הם עסוקים בלפגוע באחרים"

פורסם בתאריך: 8.6.23 17:28

עד פתיחת הקלפיות בבחירות המוניציפליות נותרו אמנם עוד כחמישה חודשים, אבל נראה כי הגזרה כבר מתחילה להתחמם. אחרי שמועמדים רבים כבר התחילו את הקמפיינים שלהם, יש כבר מי שתולה שלטי בחירות ויש גם מי שבוחר לפגוע בהם.

בכל מקרה, זה מה שקרה בלילה שבין רביעי לחמישי כאשר אחד מתושבי העיר החליט לרסס כתובות גרפיטי על שלטים של ראש העירייה, רמי גרינברג. על שלט של גרינברג שעליו כתוב "עשייה מנצחת" ריסס אותו אדם את המילים: "נאמנות בת..".

בתגובה לאירוע כתב הבוקר (חמישי) גרינברג בדף הפייסבוק שלו: "'נתפסו בשעת מעשה'- בריונים כהרגלם משחיתים ומנסים בכוח להשתיק את העשייה המנצחת. הם רגילים רק להשמיץ ולהכפיש. ולא רק אותי, גם את העיר ככלל כי רק ככה הם מקבלים במה. אין להם מה להראות על עשייה שלהם אז הם עסוקים בלפגוע באחרים. לא יעזור לאף אחד מהם!!! נתעלם מהם ונמשיך בעשייה הענקית מכל הלב והנשמה למען העיר והתושבים שלכם.ן מכל הלב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


למרות שזהותו של האדם שריסס את השלטים ידועה והוא אף נתפס על חם בעת המעשה, כפי שניתן לראות בתמונות, ראש העירייה בחר שלא להגיש נגדו תלונה במשטרה בשלב זה, כפי הנראה על מנת שלא לתת לו במה.

הבחירות המקומיות ייערכו ב-31 באוקטובר, כשמול גרינברג, שכאמור, פתח לאחרונה את קמפיין הבחירות שלו, ישנם, נכון לעכשיו, שלושה מתמודדים שכולם חברי מועצה: אורנה דוידאי, ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי. עם זאת, מכיוון שהרשימות עוד לא נסגרו, ייתכן שעוד מועמד מפתיע יכול לצוץ ברגע האחרון.

מלשכת ראש העירייה ביקשו שלא להגיב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נוטשת את פת

    מה גרינברג עשה חוץ מלבנות איפה שלא צריך מגדלים ולפקוק עוד את העיר. בתים ישנים במרכז העיר לא זוכים לחידוש . אין לו חשיבה יצירתית לעזור . הכי קל זה להרוס שכונות בפאתי העיר. כנראה שהוא רוצה להשאיר את מרכז העיר כעיר עתיקה אז אין הבדל בינו לבין ברוורמן שלא עשה כלום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר