ח"כ חנוך מילביצקי (צילום אביגיל עוזי) והכרזות (צילום מטה מגיני הדמוקרטיה בפתח תקוה)
ח"כ חנוך מילביצקי (צילום אביגיל עוזי) והכרזות (צילום מטה מגיני הדמוקרטיה בפתח תקוה)

כרזות נגד ח"כ חנוך מילביצקי ברחבי העיר, הערב הפגנה מול ביתו

מילביצקי אמר: "גם בעיר יש בודדים שחושבים שבשם הדמוקרטיה לכאורה, מותר להטריד את משפחתי ולעקוב אחר ילדיי. הגיע הזמן שהמשטרה תאכוף את החוק על אותם בריונים שבשוליים"

פורסם בתאריך: 27.6.23 16:28

כרזות נגד ח"כ חנוך מילביצקי, תושב העיר, ולשעבר אף חבר מועצת העיר, נתלו בשעות הלילה בין שני לשלישי במקומות שונים ברחבי העיר. מאחורי תליית הכרזות  עומדים מתנגדי המהפכה המשפטית בעיר. מילביצקי אמר בתגובה: "חופש הביטוי והזכות למחאה הם נשמת אפה של הדמוקרטיה ומתפרשים גם על פני דברים שלא תמיד נעים לשמוע או לראות כמו הכרזות הללו".

כרזות נגד חנוך מילביצקי צילום מטה "מגיני הדמוקרטיה של פתח תקוה"

כרזות נגד חנוך מילביצקי, צילום מטה "מגיני הדמוקרטיה של פתח תקוה"

הפעילים נגד המהפכה המשפטית טענו כי הם החליטו לתלות את הכרזות "במחאה נגד מיליביצקי אשר במסגרת פעולותיו לקידום מעמדו בליכוד מסתמן כאחד הקולות המרכזיים בהחרבת הדמוקרטיה. רק שלשום, באופן לא מקרי ולאחר תבוסת מועמד הקואליציה בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, מקדם מילביצקי את הצעת החוק שלו לביטול לשכת עורכי הדין".

הכרזה עצמה מנוסחת בלשון דומה לזו הנהוגה בפשקווילים אותם נוהגים לתלות לרוב בשכונות חרדיות. כך נאמר בה, בין השאר, "משהו רע קרה בפתח תקוה. נשות העיר החסודות בחרדה. אדם בשם חנוך מילביצקי הנחזה להיות חבר יש עתיד התפקר לליכוד ועבר לעשות הרע בעיני העם".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


בנוסף, מודיעה הכרזה כי היום בשעה 18:00 תתקיים הפגנה נגד מילביצקי ובעד הדמוקרטיה. ההפגנה תיערך בסמוך לביתו של מילביצקי ברחוב מבצע דקל פינת גרינשפן.

מילביצקי אמר: "חופש הביטוי והזכות למחאה הם נשמת אפה של הדמוקרטיה ומתפרשים גם על פני דברים שלא תמיד נעים לשמוע או לראות כמו הכרזות הללו. לצערי, גם בעיר ישנם בודדים שחושבים שבשם הדמוקרטיה לכאורה, מותר להם להטריד את משפחתי, לעקוב אחר ילדיי, להטריד משפחה אבלה בזמן שהיא יושבת שבעה ולהפעיל מערכת הגברה מתחת לבניין של 80 משפחות בשבע בבוקר. הגיע הזמן שהמשטרה תאכוף את החוק על אותם בריונים שבשוליים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוהבי הארץ

    די עלוב שאדם שמנסה לחבל, לפגוע ולהרוס את מעמד לשכת עורכי הדין
    להלום ביציבות עמודי התווך של מערכת המשפט ולרסקה
    קורא לאלו שמנסים לעצור את ההרס שמפלגתו מפזרת – בריונים.
    כמאמר הפשקויל טול קורה מבין עיניך!
    ולך הביתה אופס… אנחנו גם שם.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר