הרב דורון אגסי, יהודה גליקמן (צילומים: עצמיים)
הרב דורון אגסי, יהודה גליקמן (צילומים: עצמיים)

מפלגת נעם תרוץ למועצת העיר פתח תקוה בבחירות הקרובות

בראש הרשימה יעמדו יהודה גליקמן או הרב דורון אגסי, שניהם תושבי העיר. סגן השר אבי מעוז: "רק נציג נבחר של נעם יוכל לקדם יחד איתי נושאים הקרובים לליבנו"

פורסם בתאריך: 27.7.23 10:47

מפלגת נעם תתמודד על כיסא במועצת העיר פתח תקוה ותריץ רשימה משלה בבחירות שיתקיימו ב-31 באוקטובר. סגן השר אבי מעוז הודיע על כך לאחרונה במהלך מפגש עם תושבים מהעיר, מהם שמע על האתגרים העומדים בפניהם בתלמוד התורה, שבו ילדיהם לומדים. "רק נציג נבחר של נעם יוכל לקדם יחד איתי נושאים הקרובים לליבנו", אמר מעוז במפגש.

בנעם עדיין לא הוחלט מי יעמוד בראש הרשימה, אך ככל הנראה יהיו אלה יהודה גליקמן או הרב דורון אגסי, שניהם תושבי העיר. בנעם גם לא פוסלים את האפשרות לחבור לרשימות נוספות ולרוץ ביחד איתן.

מנכ"ל מפלגת נעם, אלקנה באבד: "פתח תקוה היא אחת הערים החזקות והמובילות בחיבור המיוחד בין כל חלקי האוכלוסייה, דתיים לאומיים, חרדים ושאינם דתיים. מפלגת נעם, הפועלת לחיבור בין העם לזהות היהודית, תפעל בעיר בשיתוף פעולה מלא עם כל גוני האוכלוסייה, על מנת לחזק את הצביון הלאומי והיהודי של המרחב הציבורי ותסייע לכל מי שפועל בעיר למטרות אלה".

 

 

גליקמן, נשוי ואב לארבעה, התחיל את דרכו ככתב לענייני המגזר החרדי ופרלמנטרי בעיתון "בקהילה". בהמשך היה עוזר אישי של יועץ שר התחבורה לענייני חרדים וחבר מועצת העיר ירושלים. הוא שירת תשע שנים בצה"ל והשתחרר בדרגת סרן, אחרי שהיה איש הקשר בין הצבא למגזר החרדי. לאחר מכן כיהן כמ"מ מנהל מחלקת בחינות והסמכה ברבנות הראשית לישראל וכמנהל הרכב בי"ד רבני. בהמשך שימש יועץ פרלמנטרי לח"כ עומר ינקלביץ, כשהייתה שרת התפוצות. מאז 2021 הוא יועצו הפרלמנטרי של מעוז. יש לו תואר ראשון במינהל, משפט וממשל ותואר שני במינהל עסקים.

הרב אגסי, 54, נשוי לורד לבובי, אב לחמישה וסב לנכד. הוא מתגורר בעיר זה כ-30 שנה והיה מראשוני המתיישבים בשכונת הדר גנים לפני כ-25 שנה. הוא בוגר הישיבה התיכונית נחלים, הישיבה הגבוהה שבי חברון, הכולל בבר אילן וכולל רצון יהודה בעיר. כיום הוא אברך בבית המדרש הקהילתי בגבעת שמואל. משפחת אגסי חברה בקהילת יחדיו ובקהילת מוזיץ' בשכונה. הוא נחשב למעורה ומחבר בין כל הזרמים הדתיים והחרדים בשכונה – חרדים, דתיים לאומיים, חסידים, ליטאיים, ספרדים ואשכנזים. בנוסף, הוא עובד סוציאלי קליני ומנכ"ל עמותת שלום בנייך – פתח תקווה לטיפול בפגיעות מיניות, עמותה אותה הקים לפני כ-18 שנה. הוא מטפל ומרצה בתחום זה 24 שנה ועוסק בכתיבה תורנית ובחקיקה חברתית בכנסת בהקשרים של שיפור מוגנותם של ילדים וחסרי ישע ושל הפיכת החברה הישראלית להיות למרחב בטוח יותר עבורם בהתאם לתורת ישראל ומסורת ישראל.

גליקמן: "פנו אליי ממפלגת נעם וביקשו ממני לעמוד בראש הרשימה למועצה. אני עושה את הבדיקות שלי, ובעזרת השם, אקבל החלטה בקרוב. אם ארוץ, אהיה עם הרב אגסי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ליה

    עם כל גווני הקהילה??
    מצחיק
    זאת המפלגה הכי אקסטרמיסטית שאני מכירה.
    לא רוצה אף נציד שלהם מדבר בגובה עיניים עם חילוניים, לא יהודים, להט"ב, עובדים זרים, פליטים ועוד ועוד ועוד….
    כולי תקווה שלא יצליחו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר