יקירי העיר פתח תקוה לשנת 2023 (צילום: אמיר בן חיים)
יקירי העיר פתח תקוה לשנת 2023 (צילום: אמיר בן חיים)

קבלו את 26 יקירי העיר פתח תקוה לשנת 2023

26 תושבי העיר הוכתרו ביום ראשון השבוע ליקירי העיר בטקס בהיכל התרבות העירוני. הם נבחרו בזכות עשייה ייחודית ומשמעותית בתחומי המדע, הרפואה והטכנולוגיה, החינוך והתרבות, הדת והמורשת וההתנדבות והעשייה ציבורית למען הקהילה

פורסם בתאריך: 2.8.23 11:22

ביום ראשון התקיים בהיכל התרבות העירוני טקס יקיר העיר לשנת 2023, שבו הוכתרו 26 יקירות ויקירים חדשים, שנבחרו על ידי ועדת יקיר העיר לפני מספר חודשים. הנבחרות והנבחרים הם תושבות ותושבי העיר, בני 70 ומעלה, שנבחרו בזכות עשייה ייחודית ומשמעותית באחד מהתחומים הבאים: מדע, רפואה וטכנולוגיה, חינוך ותרבות, דת ומורשת והתנדבות ועשייה ציבורית למען הקהילה והחברה. הטקס הועבר בשידור חי בפייסבוק העירוני.

את אות יקיר העיר לשנת 2023 קיבלו: אדי מוכתר, דורון רז, עדנה שמש, רינה שנבל, ד"ר מאיר נזרי, הרב מאיר בטיסט, בנימין אהרוני, שרה רהב, ד"ר רחמים אבישר, רבקה גריינר, ד"ר אהרון (אריק) שיפר, דוד רובנר, הרב רחמים ארבל, ד"ר אפרים יצחקי, כרמלה טוב, פרופ' מנחם פינקלשטיין, שרה בילסקי, שרה פרידמן, חיים פרימק, יהודה ניסן, רום צבי, יוסף סרוסי, ד"ר אמנון מעבי, תקווה גולדרט, משה גואטה והרב ראובן רביץ.

 

 

ראש העירייה רמי גרינברג אמר בטקס: "העיר פתח תקוה, אם המושבות, חרתה על דגלה, עוד מיום היווסדה, את ערכי הנתינה והתרומה לקהילה. מרגש להשתתף בטקס יקירי העיר ולהכיר את פועלם של 26 הנבחרות והנבחרים המצטרפים לנבחרת המצומצמת והאיכותית של יקירי העיר פתח תקוה. 36 יקירות ויקירי העיר שנבחרו הם דוגמה למרקם הייחודי של העיר ומייצגים בקשת הרחבה של תחומי עיסוקם את עושרה האנושי של העיר פתח תקוה. כל אחת ואחד מהזוכות והזוכים הוא עולם ומלואו, עולם של בנייה, תקומה, עשייה ותרומה. כולם נבחרו בזכות עשייה ייחודית ופורצת הדרך, ולכולם יש בלב פינה חמה במיוחד לעיר פתח תקוה החוגגת בימים אלה 145 שנה להיווסדה. לכולם הרצון לתרום ולפעול למען הקהילה והחברה. אני רוצה להודות מקרב לב לנחמה אפטר, יו"ר עמותת יקירי העיר, על הפעילות השוטפת למען יקירי העיר, לחברי הוועדה על פועלם ותרומתם לבחירת יקירי העיר ולשלומית אדלשטיין, מנהלת הוועדה".

את האירוע ניהלה והפיקה מנהלת ועדת יקיר העיר שלומית אדלשטיין. את הטקס הנחה דן כנר, והופיע בו הזמר סגיב כהן. את האירוע חתמה בשירת התקווה גל דרורי, תלמידת הקונסרבטוריון העירוני בניהולה של שלומית מדר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר