חבר המועצה צדוק בן משה צילום זאב שטרן
צדוק בן משה צילום זאב שטרן

צדוק בן משה לברוורמן: "אולי תוציא את האצבע מהתחת ותבוא לסיבוב בעיר?"

תגובה של חבר המועצה לפוסט של ראש העירייה עוררה סערה

פורסם בתאריך: 5.4.17 19:46

תגובה שפרסם חבר המועצה צדוק בן משה בפוסט דף הפייסבוק של ראש העירייה, איציק ברוורמן, עוררה בימים האחרונים סערה בעיר. המקרה החל בפוסט שגרתי שפרסם ראש העירייה על בוא האביב. בין המגיבים הופיעה תגובתו של חבר המועצה בן משה בה נכתב: "מעניין איך תבשר לנו על בוא הקיץ. אולי תוציא את האצבע מהתחת ותבוא לסיבוב בעיר? נדבר קצת עם תושבים חילונים ככה בכיף בגובה העיניים, לא תאמין כמה זה יהיה מרענן".
לדף הפייסבוק של ראש העירייה יש כ־15 אלף עוקבים. את התגובה הבוטה של בן משה שיתפה גם בדף הפייסבוק שלה, אשת ראש העירייה, דפנה ברוורמן, שכתבה: "רציתי לכתוב משהו טוב, אבל תשפטו לבד. חבר מועצה בדף של ראש העיר. מה להגיד לילדים שלי שלא רואים את אבא שלהם כמעט בכלל. תציעו לי".
בן משה כתב בהמשך גם תגובה לשיתוף של דפנה ברוורמן: "את התגובה (כן, זאת תגובה ולא פוסט כמו שרוצים שתחשבו) כתבתי לפוסט בתוך קבוצה. לא פרסמתי ושיתפתי כמו כאן. בעצם אם לא דפנה, לא הייתם יודעים על זה בכלל. אם נפגעתם מהמילים שלי, אותם כתבתי במודע ולא מתוך כעס או התלהמות, אני מצר על כך. אם ראש העירייה נפגע הרי שזאת לא הייתה הכוונה. הכוונה הייתה לנסות לזעזע אותו ולגרום לו לצאת לראות מה קורה בעיר שלנו".
עוד כתב בן משה: "אם הייתי כותב 'תוציא את האצבע מהפה ותתנהג כמו בוגר', זה היה משנה? או 'תוציא את האצבע מהאוזן ותקשיב לתושבים', זה היה נשמע יותר נחמד? תוציא את האצבע מהתחת זה סלנג כמו 'תזיז את התחת'. המטרה לא הייתה לפגוע או להעליב אלא לזעזע אותו כדי שיתעורר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר