איתי שונשיין, בני גנץ ואורי אהד, צילום אלעד מלכה
איתי שונשיין, בני גנץ ואורי אהד, צילום אלעד מלכה

כחול לבן בראשות בני גנץ החליטה במי לתמוך בבחירות המקומיות בפתח תקוה

גנץ הודיע על תמיכה בסיעת מחויבים בראשות אורי אהד ואיתי שונשיין ואמר: "גאה לתמוך בהם ושמח על האיחוד". אהד: "חייבים לעשות מאמץ למנוע פיצול קולות במחנה הליברלי". ומה הקשר להפועל?

פורסם בתאריך: 28.8.23 18:33

חיזוק משמעותי לסיעת מחויבים לפתח תקוה בראשות אורי אוהד ואיתי שונשיין. שר הביטחון לשעבר וראש מפלגת כחול לבן, רא"ל (במיל) בני גנץ הודיע על תמיכה פומבית בסיעה ובמועמדות חבריה בבחירות למועצת העיר. גנץ נפגש עם אהד ושונשיין והודיע על החלטתו לתמוך בסיעה המשותפת ולגבות את פעילותה כסיעת המחנה הליברלי –דמוקרטי בפתח תקוה.

גנץ אמר: "אני גאה לתמוך בסיעת "מחויבים", ומברך על האיחוד בין אורי אהד ואיתי שונשיין, שיש בו פוטנציאל אדיר לקידום ערכים של שוויון ודמוקרטיה, תוך שמירה על האינטרסים של תושבי פתח תקוה בכל תחומי החיים. מיום הקמתה "כחול לבן" חרטה על דגלה לפעול למען אזרחי מדינת ישראל ולאחות את הקרעים של החברה הישראלית באמצעות ריכוז הכוחות המרכזיים לעשייה משותפת. כך עשינו במישור הארצי, וכך אנו ממשיכים לעשות גם במישור המוניציפאלי ובפתח תקווה בפרט. תושבי אם המושבות, בבחירות הקרובות כולנו מחויבים לשמור על פתח תקווה מאוחדת וליברלית".

 

ראש רשימת מחויבים לפתח תקוה, אורי אהד, מסר: "הבטחתי לאחד וללכד את כלל המחנה הליברלי וכך אעשה בתקופת הבחירות ולאחריה בשולחן מועצת העיר. אני מודה לרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר בני גנץ על התמיכה ועל ההצטרפות של "כחול לבן" לאיחוד הגוש הליברלי-דמוקרטי. פיצול הקולות במחנה הליברלי יביא לעליית כוחן של הרשימות הקיצוניות בעיר וחייבים לעשות כל מאמץ למנוע זאת. הצטרפות כחול לבן והגיבוי שאנו מקבלים מבני גנץ הינם רוח גבית להשלים את מהלכי האיחוד, בצירוף גופים ומפלגות נוספים בשבועות הקרובים – טרם סגירת הרשימות".

איתי שונשיין מסר: "בני גנץ הוא שליח ציבור יוצא דופן ובעזרת השם ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. החיבור בין סיעת מחויבים לכחול לבן היה מתבקש לאור הערכים המשותפים. אין ספק שהצטרפותו תיתן עוצמה לרשימה שלנו ובעתיד תהיה כלי מרכזי לקידום העיר פתח תקוה בכל התחומים".

ויש לחיבור הזה עוד מימד, פיקנטי: גנץ כידוע אוהד הפועל פתח תקוה וחבר בכחולה, שונשיין הוא מהאוהדים המוכרים של הפועל וגם הוא חבר בכחוה, ואילו אשתו של אהד, מירב ניר אהד, אוהדת הפועל ופעילה בעמותת הכחולה. וככל הנראה מבחינת הקשר בין אהדה להפועל לרשימת סיעת מחויבים, יהיו התפתחויות נוספות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר