שי פיפקו ז"ל, צילום מהרשת
שי פיפקו ז"ל, צילום מהרשת

טרגדיה: שי פיפקו ז"ל, בוגרת תיכון אחד העם, נמצאה ללא רוח חיים לאחר שנעדרה

רבים השתתפו בחיפושים אחריה, ולמרבה הצער הבוקר נודע כי היא אותרה ללא רוח חיים. אחת מחברותיה הקרובות כתבה: "תודה לכולם. העזרה שקיבלנו לא תסולא בפז. היה יום קשה עם הבשורות הכי קשות בסופו"

פורסם בתאריך: 29.8.23 18:13

אבל כבד: שי פיפקו, בוגרת תיכון אחד העם בפתח תקוה, אותרה ללא רוח חיים לאחר שנעדרה מספר ימים ורבים השתתפו בחיפושים אחריה. אתמול ביקשה המשטרה את עזרת הציבור בחיפושים אחרי שי ומסרה כי שי פיפקו, בת 26 מרחוב הרא"ה ברמת גן, נראתה לאחרונה ביום ראשון בערב ברחוב חיים לבנון ברמת גן ומאז נעלמו עקבותיה. מאז יום ראשון בלילה נערכו סריקות בהשתתפות רבים, בהם גם תושבים מפתח תקוה בה למדה שי ז"ל.

בחיפושים השתתפו גם אנשי יכ"ל, שפרסמו הבוקר את הבשורה הקשה: "סוף עצוב לחיפושים בגזרת רמת גן. בהמשך לדיווח בדבר החיפושים אחר הנעדרת שי פיפקו, שנעלמו עקבותיה בתאריך 27.08.2023 מאזור רמת גן – הנ"ל אותרה לצערנו כשהיא ללא רוח חיים. יכ"ל משתתפת בצער המשפחה, ומוסרת את תנחומיה הכנים".

תיכון אחד העם פרסם את ההודעה הבאה: "תיכון אחד העם המום וכואב את מותה של שי פיפקו ז"ל, אשר למדה במסלול מחוננים. יהי זכרה ברוך". אחת מחברותיה הקרובות כתבה בפייסבוק: "תודה לכולם. העזרה שקיבלנו לא תסולא בפז. היה יום קשה עם הבשורות הכי קשות בסופו. שי שלנו אותרה ללא רוח חיים. נודה לפרטיות"
תודה.

שי פיפקו ז"ל מובאת למנוחות הערב בבית העלמין סגולה. המשפחה ביקשה להימנע מביקורי תנחומים.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר