מתוך הסרטון שהופץ ברשת
אלימות בני נוער, מתוך הסרטון שהופץ ברשת

הסרטון שזעזע את הרשת: נעצרו ארבעה נערים החשודים במעורבות באירועי האלימות בעיר

ביממה האחרונה מופץ ברשת סרטון קשה לצפייה, שבו נראים בני נוער מכים נער אחר עד זוב דם. למרות שלא התקבלה תלונה רשמית, המשטרה פתחה בחקירה, והחשודים במעורבות בתקיפה אותרו. הם יובאו היום (שלישי) לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם

פורסם בתאריך: 12.9.23 12:07

שוטרי תחנת פתח תקוה עצרו עד כה ארבעה בני נוער החשודים במעורבות במספר אירועי אלימות בחודש האחרון. החשודים יובאו היום לדיון בבית משפט השלום לנוער בפתח תקוה בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד מרחב שרון במחוז מרכז, תנ"צ נתי גור: "מדובר ברצף של אירועי אלימות קשים בקרב בני נוער, ולכן מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הציב את החקירה בעדיפות העליונה, תוך הפעלת כל היחידות והאמצעים החקירתיים שברשות המשטרה. עד כה עצרנו לחקירה ארבעה חשודים, כאשר זהותם של מעורבים נוספים ידועה לנו, ואני קורא להם להסגיר את עצמם בהקדם.

המשטרה פתחה השבוע בחקירה מואצת ויזומה עם קבלת תיעוד חמור שבו נראים בני נוער תוקפים באלימות קשה נער אחר עד זוב דם. למרות שלא התקבלה תלונה בתחנה, המשטרה פתחה בחקירה יזומה לשם זיהוי ואיתור הקורבן ומעצר כל המעורבים בתקיפה.

לאחר שהיחידה החוקרת הצליחה לגבש תמונת מצב מהירה ואת זהות החשודים, שוטרי מחוז מרכז הצליחו לאתר ולעצור הלילה, ארבעה נערים תושבי העיר, בחשד למעורבות בסדרת אירועי אלימות חמורים בין שתי קבוצות נערים.

בידי המשטרה שני סרטונים. בסרטון אחד נראית חבורת נערים מאיימת ומכה נער באמצעות אקדח, ובסרטו השני מתעודת תקיפה שמבצעת החבורה היריבה נגד אחד החשודים בתקיפה הראשונה.

כאמור, שוטרי מחוז מרכז עצרו לחקירה עד כה ארבעה חשודים, כבני 17-15 בחשד למעורבות באירועי האלימות, ואמצעי התיעוד שברשותם נתפסו.

ניצב ביטון הנחה את כל היחידות הרלוונטיות במחוז להמשיך ולהפעיל את כל האמצעים הנדרשים, במישור החקירתי, הטכנולוגי והמודיעיני, במטרה לקדם את החקירה. הוא הדגיש, כי חומרת העבירות, היקפן וגיל המעורבים מחייבים אכיפה מחמירה בכל הרבדים.

 

 

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, שיבח הבוקר (שלישי) את שוטרי משטרת פתח תקוה שהביאו, בתוך זמן קצר, למעצרם של ארבעה חשודים באלימות קשה נגד נער שנפל קורבן לאכזריות בלתי נתפסת מצד מספר נערים באזור מרכז הארץ.

המפכ"ל: "מהרגע שהתיעוד הקשה עלה לרשת הנחיתי על פתיחת חקירה מהירה והשקעת כל המאמצים החקירתיים, כולל טכנולוגיה, כדי להביא למעצר של החשודים. אנחנו כמשטרה מחויבים להביא את החשודים שנהגו באלימות חסרת רסן אכזרית ומעוררת שאט נפש לדין ולדרוש את עונשם הכבד. בימים האחרונים נחשפנו ברשת למספר סרטונים ובהם תיעוד של אלימות בני נוער. כל המקרים מטופלים על ידי המשטרה והחשודים יועמדו לדין. אני קורא לכל אזרח שנתקל בתיעוד של אירוע אלים להביא אותו למשטרת ישראל, כדי שנוכל להגיע לחשודים במהירות. בהנחייתי, במקרים אלה החקירות ייפתחו גם בלי תלונות תוך שמירה על פרטיותם של הקורבנות ובני משפחותיהם".

ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג: "ביממה האחרונה מופץ ברשתות החברתיות סרטון אשר מתעד מקרה של אלימות קשה בין בני נוער. על אף שמדובר באירוע חריג שאינו מאפיין את בני הנוער בפתח תקווה, חשוב לי להדגיש כי אנו מוקיעים ומגנים בפה מלא שימוש באלימות מכל סוג, ויחד עם גורמי האכיפה נפעל נגדה ביד קשה. במקביל נמשיך להשקיע בתוכניות חינוכיות, בהסברה, בפרויקט עיר ללא אלימות, בהוספת עוד סיירות ביטחון עירוניות, בהתקנת מצלמות ובכל מה שיידרש כדי למגר את התופעה הרעה הזו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר