המסרון ששלח החשוד בצ'אט
המסרון ששלח החשוד בצ'אט

"תבואי, יש היום בקבוקי תבערה"

כך התבטא בצ'אט ברשת תושב פתח תקוה (17), החשוד בהשלכת בקבוק תבערה לעבר השוטרים בהפגנה של העדה האתיופית בקפלן. כתוצאה מהשלכת בקבוק התבערה נפצע מפגין באורח בינוני. היום (חמישי) תוגש נגדו הצהרת תובע בטרם הגשת כתב אישום

פורסם בתאריך: 14.9.23 10:39

במהלך הפרות הסדר הקשות והאירועים האלימים בהפגנת העדה האתיופית בקפלן ב-30 באוגוסט, השליך מפגין בקבוק תבערה לעבר השוטרים. כתוצאה מכך מפגין אחר שנכווה בכל חלקי גופו נפצע באורח בינוני. אחד השוטרים נפגע בראשו באורח בינוני מאבן שנזרקה לעברו.

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב שביצעה פעולות חקירה מהירות, תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים, במטרה להתחקות אחר צעדיו של החשוד.

מהחקירה עלה, כי החשוד, קטין בן 17 מפתח תקוה, תכנן את המעשה מבעוד מועד, ואף ביטא את כוונותיו בצ'אט ברשת החברתית כשכתב "תבואי, יש היום בקבוקי תבערה". בנוסף, עלה, כי החשוד נכנס לתחנת דלק ומלא במכל שהיה ברשותו נוזל דליק ששימש להכנת בקבוק התבערה שהושלך בהפגנה.

 

 

בלשי ימ"ר תל אביב הצליחו לאתר את החשוד ולעצור אותו בתוך פחות מ-24 שעות מהאירוע. היום (חמישי) תוגש נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות.

במקביל, החקירה הובילה לחשוד נוסף, גם הוא תושב פתח תקוה, שנעצר שלשום (שלישי) בחשד לקשירת קשר לפשע, שידול קטין למעשה ועבירות נוספות. הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב. מעצרו הוארך עד מחר (שישי).

מהמשטרה נמסר, כי היא תמשיך לאפשר את חופש הביטוי וזכות המחאה כל עוד היא נעשית במסגרת החוק. "נפעל באפס סובלנות כלפי גילויי אלימות ופורעי חוק שינסו לפגוע בשוטרים", לשון הודעת המשטרה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר