איתי שונשיין, בני גנץ ואורי אהד בפתיחת הקמפיין של סיעת מחויבים, צילום רותם קיש
איתי שונשיין, בני גנץ ואורי אהד בפתיחת הקמפיין של סיעת מחויבים, צילום רותם קיש

ראשי סיעת מחויבים: "נחבר את פתח תקוה למיזם נעים בסופ"ש"

כנס פתיחת הקמפיין של הסיעה נערך אתמול בנוכחות ח"כ בני גנץ, שאמר: "רשימת מחויבים שומרת את פתח תקוה כעיר של כל תושביה ובצורה מכובדת"

פורסם בתאריך: 19.9.23 15:18

למעלה מ-500 תושבות ותושבי העיר השתתפו אמש (שני) בכנס פתיחת הקמפיין של רשימת מחויבים למועצת העיר פתח תקוה, במסגרתה הוצגו עשרת המקומות הראשונים ברשימה ועיקרי תכנית העבודה אותה בכוונת הרשימה לקדם לאחר הבחירות. מועמד מפתיע ברשימה הוא עו"ד גל רזינסקי, חבר הוועד המנהל של עמותת הכחולה שהיא בעלת הפועל פתח תקוה. בכנס התחייבו ראשי הסיעה: "נחבר את פתח תקוה למיזם 'נעים בסופ"ש', קווי האוטובוס של גוש דן בסופי שבוע".

את הכנס הנחה המשנה לראש העירייה איתי שונשיין ונכחו בו רא"ל (מיל) בני גנץ, שר הביטחון לשעבר ויו"ר המחנה הממלכתי, עוה"ד עמית בכר, תושב העיר וראש לשכת עוה"ד, חה"כ פנינה תמנו שטה תושבת העיר וחה"כ אורית פרקש הכהן.

פתיחת הקמפיין של סיעת מחויבים, צילום רותם קיש

פתיחת הקמפיין של סיעת מחויבים, צילום רותם קיש

את הנאום המרכזי נשא יו"ר רשימת מחויבים עוה"ד אורי אהד שהצהיר כי בכוונת הסיעה לדרוש לאחר הבחירות את תיק החינוך העירוני כדי לקדם את החינוך המיוחד ולהוביל במסגרתו תכני לימוד ליברלים דמוקרטיים וערכיים של כיבוד השונה, שוויון מגדרי וזכויות אזרח בחברה הישראלית, תוך בלימת תכני לימוד, אותם הגדיר אהד, חשוכים ומסיתים מבית מדרשם של חה"כ אבי מעוז ואיתמר בן גביר.

 

עוד פירט אהד את תכנית הסיעה לתגבור מערך הסייעות בגני הילדים וקידום תנועות הנוער וקבוצות הילדים והנוער באגודות הספורט והמתנ"סים. בהתייחסו לחיבור העיר לקווי האוטובוס הפועלים בסופי השבוע בגוש דן (מיזם "נעים בסופ"ש") אמר אהד: "אני עושה קידוש בכל שישי וזה לא מפריע לי לנסוע אחר כך לחברים או לצאת להופעה. אני נהנה לשאת בבית הכנסת בשבת את התפילה לשלום המדינה ואין לי בעיה לאחר מכן לצאת לטיול רכוב. אני יהודי, יהודי מאמין אבל אורח חיי הוא חילוני. אי אפשר להתעלם מכך שמציבור גדול נמנעת הזכות והיכולת להתנייד בסופי השבוע. אין שום סיבה שאלו שאין להם רכב, יקורקעו לביתם ולחלופין יסתכנו בנסיעה לא בטוחה כאשר ביכולתנו לאפשר להם, בסופי השבוע, נסיעה בטוחה באוטובוסים בכל גוש דן. אין לי כוונה להתנצל על כך שאני תומך בהקמת בתי כנסת בדיוק כפי שאין לי כוונה להתנצל על המחויבות שלי לציבור החילוני. זו חובתי כנבחר ציבור".

שר הביטחון לשעבר, בני גנץ בירך בכנס על איחוד שלוש המפלגות (של אהד, שונשיין וכחול לבן) ואמר כי ליברליות היא חוצת מחנות. עוד אמר כי "פתח תקוה מייצגת הרבה אוכלוסיות מכל הגוונים ורשימת מחויבים שומרת את כל פתח תקוה כעיר של כל תושביה ובצורה מכובדת". גנץ קרא לתושבי פתח תקווה להתאחד  מאחורי רשימת מחויבים.

עוה"ד עמית בכר תושב העיר וראש לשכת עורכי הדין הצהיר על תמיכתו החד משמעית ברשימת מחויבים. עוה"ד בכר אמר: "השם מחויבים אינו לחינם. אצל אהד ושונשיין המחויבות לעיר ולתושבים היא בדמם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר