הלוגו החדש של פתח תקוה, דוברות העירייה
הלוגו החדש של פתח תקוה, דוברות העירייה

העירייה החליטה לרענן את הלוגו של פתח תקוה. מה דעתכם?

ממושבה לעיר: בעירייה רעננו את הלוגו של פתח תקוה עם אלמנטים בולטים יותר של עירוניות. כל ההסברים על בחירת האותיות והאלמנטים בכתבה

פורסם בתאריך: 27.9.23 12:42

מרעננת את לוגו: פתח תקווה אם המושבות הפכה בשנים האחרונות למטרופולין מרכזי ומוביל. לאור זאת החליטה העירייה לרענן את הלוגו של העיר. את סמל העירייה הוותיק ליוו במשך שנים רבות שלושה עיגולים בצבעי חום, כתום וירוק, שסימלו את האדמה, התפוזים והצמיחה שחיזקו את מוטיב המושבה. בלוגו החדש נעשה שימוש בשם פתח תקווה תוך שימוש באלמנטים גיאומטריים בעלי זוויות מרובעות, המשקפים את העירוניות המתקדמת, בעוד הצבעוניות הירוקה והידידותית בה נעשה שימוש משקפת את החשיבה הירוקה
והמורשת החקלאית של המושבה ההיסטורית. השילוב בין האלמנטים לצבע הירוק, יצר קלילות ואווירה חדשנית.

בעירייה הסבירו כי ערכים של עירוניות מתקדמת, חשיבה ירוקה, מטרופולין, חדשנות וקידמה הינחו את הצוות המקצועי בבחירת הפונטים, הצבעוניות והאלמנטים הגרפים המרכיבים את הלוגו החדש.

 

 

בסמוך ללוגו הנושא את שם העיר בעברית ובאנגלית, נשאר סמל העיר הוותיק ולצידו ישולב סלוגן – "ממושבה למטרופולין" – קונספט המציג עיר אקטיבית וצומחת המותחת קו ישיר בין מושבה פורצת דרך המתפתחת לעיר גדולה, וממשיכה בצמיחה למטרופולין גדול ומרכזי.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "התפתחות העיר המואצת והתחושה שיש צורך לחזק את תחושת הלכידות של תושבי העיר כמו גם להיות אבן שואבת לתושבים מחוץ לעיר, הביאה לרצון לרענן את לוגו העירייה ולהוסיף את הסלוגן המבטא היטב את תחושותינו כי פתח תקווה עשתה כברת דרך עצומה ב-145 שנותיה והפכה ממושבה חקלאית קטנה לעיר גדולה, מטרופולין משמעותי המהווה בית לכ-285 אלף תושבים ותושבות המוצאים פה בית חם ועוטף המספק להם מענה בכלל תחומי החיים. אני מודה לכל העושים במלאכה ולצוות הדוברות שהוביל את המהלך לאחר תהליך חשיבה מעמיק.

#  עיצוב הלוגו החדש נעשה על ידי משרד ASWEDesign.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר