סמלת עדן אלון לוי ז"ל, צילום מהפייסבוק
סמלת עדן אלון לוי ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל כבד וכאב גדול: עדן אלון לוי בת ה-19 נרצחה בדרום

פורסמו שמות חלק מהנרצחים על ידי המרצחים מארגון החמאס בדרום. עדן אלון לוי ז"ל הייתה בת 19 בנופלה | מבין הפצועים המאושפזים בבילינסון שמונה במצב קשה

פורסם בתאריך: 8.10.23 09:13

אבל כבד: פורסמו שמות חלק מהנרצחים על ידי ארגון הטרור החמאס בחדרה לשטח ישראל בעוטף עזה. בין ההרוגים פורסם שמה של סמלת עדן אלון לוי, מנירית. עדן ז"ל שירתה כמ"כית בבא"ח העורף, היא הייתה בת 19 בנופלה. הודעה נמסרה למשפחתה. ועד היישוב נירית פרסם את ההודעה הבאה: "תושבי נירית אבלים, כואבים ומרכינים ראש על מותה של עדן אלון לוי ז״ל, בת 19 מהישוב, שנפלה במתקפת חמאס בבסיסה, בעת שירותה הצבאי. אנו מחבקים את משפחת אלון לוי, ההורים אשר וענבר, האחים רועי, נופר, שני ותמיר וכל בני המשפחה, בשעה קשה זו. יהיה זכרה של עדן ברוך. הודעה על פרטי ומועד ההלוויה, תופץ מאוחר יותר".

המועצה האזורית דרום השרון פרסמה את ההודעה הבאה: "המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראש בכאב עצום על מותה של עדן אלון לוי, בת 19 מהישוב נירית, בוגרת בית חינוך ירקון, שנפלה במתקפת חמאס בבסיסה, בעת שירותה הצבאי. אנו מחבקים את משפחת אלון לוי, ההורים אשר וענבר, האחים רועי, נופר, שני ותמיר, כל בני המשפחה והישוב נירית בשעה קשה מנשוא זו. יהיה זכרה של עדן ברוך".

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרה של עדן ברוך.

נכון להבוקר מדובר  על כך כי יותר מ-300 ישראלים נרצחו, וכ-1,800 פצועים פונו לבתי החולים, חלקם במצב אנוש או קשה. ההערכות מדברות על כך שכמאה ישראלים נחטפו לעזה.

מבית החולים בילינסון נמסר הבוקר (ראשון) כי לבית החולים הועברו עד כה 50 פצועים: 8 קשה, 29 בינוני, 10 קל, 3 שוחררו. אתמול בערב נמסר כי לאור המצב וקליטת הפצועים, לא תתקיימנה היום פעילות מרפאות חוץ ופעילות ניתוחית אלקטיבית. טיפולי דיאליזה, IVF, אונקולוגיה יתקיימו כמתוכנן.

מעיריית פתח תקוה נמסר אתמול בערב: "בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני התקיימה ברגעים אלה הערכת מצב נוספת בהובלת ראש העיר רמי גרינברג, ובהשתתפות נציגי פיקוד העורף, מנהלי מכלולים, מנהלי רובעים וכל הגורמים הרלוונטים. להלן עיקרי הדברים: היום, יום ראשון 8.10.23, לא יתקיימו לימודים בכלל מוסדות החינוך ולא יתקיימו טיולים. המקלטים הציבוריים פתוחים וזמינים לציבור הרחב. יש לפתוח את המקלטים בבניינים המשותפים, ובמקרים בהם יש קושי לפתוח את דלת המקלט יש לפנות למוקד העירוני. לאור המצב אירועים עירוניים מבוטלים. התקהלויות – ניתן לקיים בהגבלה של עד 10 אנשים בשטח פתוח ועד 50 אנשים במבנה. מקומות עבודה – ניתן לקיים פעילות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות. עיריית פתח תקווה ממשיכה לפעול כרגיל והיום תתקיים קבלת קהל כרגיל. לכל הפרטים היכנסו כאן. 
תושבות ותושבים יקרים, המצב הביטחוני אינו פשוט ומדינת ישראל נלחמת על קיומה. ביחד, בלכידות ובאחדות ננצח את אויבנו. נמשיך לעדכן ולהיות עבורכם זמינים לכל דבר ועניין. בברכה, עיריית פתח תקווה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר