ליאור אסולין ז"ל, צילום מהפייסבוק
ליאור אסולין ז"ל, צילום מהפייסבוק

"רק לפני יומיים איחלתי לך מזל טוב בוואצאפ". הכדורגלן ליאור אסולין נרצח בדרום

אסולין השתתף במסיבה ברעים ונרצח על ידי מחבלי חמאס. נועה קובלסקי כתבה לו: "רצחו אותך יום אחרי יום הולדתך. אני לא מאמינה!!!". העיתונאי הפתח תקוואי אשר גולדברג: "ליאור היה איש טוב לב"

פורסם בתאריך: 8.10.23 15:34

שחקן הכדורגל, ליאור אסולין, ששיחק בעבר בהפועל ובמכבי פתח תקוה, נרצח בדרום על ידי מחבלים מהחמאס שחדרו לישראל. אסולין השתתף במסיבה שנערכה ביער בסמוך לקיבוץ רעים.

חברת הוועד המנהל של עמותת הכחולה, נועה קובלסקי, שהייתה בקשר עם אסולין ז"ל, כתבה: "אני בכלל לא מאמינה שאני כותבת את זה … רק לפני 3 ימים אמרת לי מזל טוב בקבוצת הווצאפ, רק לפני יומיים אמרתי לך מזל טוב בקבוצת הווצאפ, ומי היה מאמין שאחרי כל השיחות שלנו, אחרי שצחקנו, אחרי שסיפרת, ששיתפת מה אתה עובר,
אחרי שאמרת לי שנה הבא אני אבוא לשחק … השכנועים שלי שתבוא לשחק אצלנו בוותיקי הפועל פתח תקוה אחרי שאמרת לי שנה הבא אני אבוא לשחק … ואז השיחה של אלי איתך כדי שתבוא ובסוף גם אמרת כן. אנחנו לא נזכה לכך שתהיה איתנו בקבוצה והכל בגלל מחבלים שרצחו אותך יום אחרי יום הולדתך. אני לא מאמינה!!! השם יקום דמך
ת.נ.צ.ב.ה".

עיתונאי הספורט הוותיק אשר גולדברג (וואלה), שאמור היה לראיין את אסולין בימים הקרובים, סיפר: "את ליאור אסולין הכרתי כמעט לאורך כל הקריירה שלו. כתבתי על מכבי הרצליה, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים שם עבר בקריירה שלו. אסולין היה תמיד עם חיוך של ילד על הפנים, פנוי לכל ראיון או שיחת טלפון. פעם כשקיבל ציון 7 בעיתון, אמר לי טעות שלך, בקושי הגיע לי ציון 5. לפני שבוע טלפנתי אליו כדח לראיין אותו באתר וואלה, ראיון שבועי. ליאור ישר זיהה את קולי , צחק ואמר לי שהוא כבר פרש מכדורגל, אך קבענו שאראיין אותו כעבור מספר ימים. ליאור היה איש טוב לב, יהי זכרו ברוך".

 

הפועל פתח תקוה פרסמה את ההודעה הבאה: "מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה כואב את מותו של שחקן העבר של הקבוצה ליאור אסולין, אשר נרצח על ידי מחבלים במסיבה שנערכה בקיבוץ רעים. אנו מחזקים את המשפחה בשעה קשה זו. שלא תדעו עוד צער".

מכבי פתח תקוה פרסמה את ההודעה הבאה: "מועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה מתאבל והמום על הירצחו של שחקן העבר של הקבוצה ליאור אסולין על ידי בני עוולה. אנו כואבים ואבלים ושולחים את תנחומינו למשפחתו. שלא תדעו עוד צער".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר