מימין: עידן שתיוי, מאיה ביטון ואלירן מזרחי, הדר חושן, צילומים פרטיים
מימין: עידן שתיוי, מאיה ביטון ואלירן מזרחי, הדר חושן, צילומים פרטיים

"התחבאו במכולת אשפה": ארבעה צעירים מפתח תקוה שבילו במסיבה ברעים נעדרים

מאיה ביטון ואלירן שהתארסו לפני כחודש, הדר חושן ועידן שתיוי, נעדרים מאז אתמול בבוקר. נועה, חברתה של מאיה: "אנחנו מחכים ומצפים שהמדינה תשלח מסוקים לחפש אותם"

פורסם בתאריך: 9.10.23 17:19

מאיה ביטון בת 22 ואלירן מזרחי בן 23, תושבי פתח תקווה, נעדרים מאז אתמול (שבת) בבוקר, לאחר שבילו במסיבת הטבע ביער רעים בעוטף עזה. בני המשפחה של מאיה ואלירן, שהתארסו רק לפני כחודש, סיפרו שמאיה יצרה איתם קשר בשעות הבוקר ועדכנה אותם שהם מתחבאים במכולת אשפה על פי הנחיית המשטרה. הקשר עם בני הזוג נותק בשעה  11:30 ומאז המשפחה לא מצליחה לאתר אותם.

"מאיה כתבה לנו שהם מתחבאים במכולה ושאמרו להם ללחוש ולא לדבר בקול, כי מסביב יש מחבלים שצועקים 'אללה אכבר'", סיפרה אחותה נועה. "היא כתבה שיש הרבה יריות והם מאוד חוששים. בהודעה לאחר מכן היא כתבה לאמא שלי 'אני אוהבת אתכם' והוסיפה שהיא לא מבינה למה לא באים להציל אותם ואז הקשר נותק".

עוד מציינת נועה: "אנחנו מחכים ומצפים שהמדינה תשלח מסוקים לחפש אותם או שייתנו לנו להיכנס ושאנחנו נחפש אותם. אנחנו נמצאים כרגע בחוסר אונים, חוסר מעש ובעיקר בדאגה גדולה". במשפחה ביקשו מהציבור: "במידה ושמעתם או ראיתם את מאיה ואלירן, ניתן ליצור קשר עם נועה במספר: 052-7826080".

 

 

 

 

נעדרת נוספת היא הדר חושן, בת 28, תושבת העיר. הדר הייתה גם היא במסיבת הטבע 'נובה'. היא יצרה קשר עם חברה בשעה רבע לשמונה בבוקר ומאז נעלמו עקבותיה. להדר יש קעקוע של ציפורים בכתף ולב על אחת מהידיים. "ברבע לשמונה היא התקשרה לחברה שלנו", מספרת חברתה שרון ליבר שמנסה לאתר אותה יחד עם המשפחה וחברים נוספים. "היא סיפרה שהם ברחו מהמסיבה ושהיא נכנסת למיגונית עם חברה נוספת ומאותו רגע הקשר נותק. היא לא אמרה איזה מיגונית וליד איזה יישוב המיגונית נמצאת ומאז אנחנו מחפשים אותה".

שרון מבקשת מכל מי שאולי ראה אותה או יודע פרטים ליצור איתה קשר במספר: 0543056212.

עידן שתיוי, תושב העיר בן 27 נעדר גם מאז אמש לאחר שבילה באותה מסיבה. הקשר האחרון איתו היה אתמול (שבת) בשעה שבע וחצי בבוקר ומאז המשפחה והחברים לא שמעו ממנו. "הוא יצר קשר עם החברה שלו בשעה שבע וחצי, זו הייתה שיחה קצרה בה הוא עדכן אותה על מה שמתרחש ומאז לא שמענו ממנו", מספר אחיו עומרי. הוא מקש מכל מי שראה אותו או יודע פרטים נוספים ליצור איתם קשר. ליצירת קשר לגבי עידן שתיוי – דלית: 050-9793650/ עומרי- 0528012327.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר