אורי טשרניחובסקי ז"ל, צילום מהפייסבוק
אורי טשרניחובסקי ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל כבד: אורי טשרניחובסקי ז"ל, תושב העיר, נרצח במסיבה ברעים

לאחר מספר ימים של תקווה זוהתה גופתו של אורי ז"ל, שהיה בן 29 במותו. אביו, שי, כתב: "המום וכואב להודיע כי בני אורי טשרניחובסקי נרצח בידי בני העוולה"

פורסם בתאריך: 12.10.23 15:37

אבל כבד: לאחר מספר ימים של תקוה זוהתה גופתו של תושב העיר, אורי טשרניחובסקי, שנרצח במסיבה ברעים על ידי מחבלי חמאס נתעבים. אורי ז"ל היה בן 29 במותו. אורי ז"ל הוא סטודנט באוניברסיטת בן גוריון ועבד במסיבה ברעים כברמן.

האב, שי טשרניחובסקי, פרסם את ההודעה הכואבת: "המום וכואב להודיע כי בני אורי טשרניחובסקי נרצח בידי בני העוולה". הוא יובא למנוחות היום אחר הצהרים, ב-16:30, בבית העלמין סגולה בפתח תקוה".

ראש העירייה, רמי גרינברג, כתב: "כואבים ודואבים את מותו של תושב העיר אורי טשרניחובסקי ז"ל בקרבות בדרום. אורי היה בן 29 במותו, תושב שכונת כפר גנים. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ונלווה אותה ככל שיידרש. יהי זכרו ברוך".

אמו של אורי ז"ל, סיגלית, עבדה שנים רבות בעיריית פתח תקוה והייתה מנהלת האגף לחינוך יסודי.

שניר בעלה של הילה, אחותו של אורי ז"ל, כתב: "אורי שלנו איננו. סוף עצוב לתפילותינו ותקוותינו. כל כך הרבה אנשים אוהבים את אורי, והוא חשוב לכל כך הרבה … מחזקים את משפחות הפצועים, הנעדרים והחטופים, מחבקים את משפחות הנופלים".

אחד מחבריו של אורי ז"ל כתב: "אורי הנסיך טשרניחובסקי חושב כבר 3 ימים על כל הפעמים שנכנסת ליחידה, ובקריאת ה"נסיייך" שלך היית מחבק אותנו … רק לפני שבועיים נפגשנו, לא היית צריך לספר שאתה מאושר, ראו את זה עליך, אמרתי לך שחייבים לשבת לבירה בהקדם, סעמק … 3 ימים קיוותי שיקרה נס, שאולי תופיע, שתספר איך הצלחת להימלט מהמסיבה, ואחר מכן קיוויתי שאולי נפלת בשבי אבל אתה חי ומחייך לסובבים אותך. הכל התנפץ. נוח על משכבך בשלום, תחייך למלאכים. הנסיך הקטן מיחידת שט"ל – אני כבר מתגעגע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר