אולגה פייקין, בגופה הושתל והכבד של החייל סגן רועי נהרי זל שנפל בקרבות בכפר עזה, דוברות בילינסון
אולגה פייקין, בגופה הושתל והכבד של החייל סגן רועי נהרי זל שנפל בקרבות בכפר עזה, דוברות בילינסון

מצמרר: איבריו של סגן רועי נהרי ז"ל, שנהרג בקרב בכפר עזה, הושתלו בחמישה אנשים

הריאות של רועי ז"ל הושתלו בבילינסון בגבר בן 72. הכבד הושתל באולגה פייקין בת ה-44 שאמרה: "המשפחה הצילה את החיים שלי והם עשו זאת מתוך הכאב האדיר שלהם, אין לי מילים כדי להודות להם"

פורסם בתאריך: 16.10.23 08:33

בבית החולים בילינסון מקבוצת הכללית, הושתלו ריאותיו והכבד של סגן רועי נהרי ז"ל, לוחם הצנחנים בן ה-23 שנהרג בחילוץ ובהגנה על כפר עזה. משפחתו של רועי ז"ל כיבדה את רצונו לתרום איברים, ובזכותו – חמישה ישראלים זכו לחיים חדשים.

סגן רועי נהרי ז"ל ממושב אורה, נפל ביום שני, כ"ד בתשרי תשפ"ד, 09.10.2023. הוא היה מפקד מחלקה בגדוד 202 שבחטיבת הצנחנים, בן 23 היה בנופלו.

הריאות של רועי ז"ל הושתלו בבילינסון בגבר בן 72 ומצבו כעת יציב. הכבד הושתל באולגה פייקין בת ה-44. אולגה, נשואה עם חמישה ילדים מירוחם, עבדה במפעל זכוכית. כבר 30 שנה היא סובלת ממחלת כבד קשה (צהבת) וזו השתלת הכבד השלישית שלה. לאחרונה חלה התדרדרות מהירה במצבה והיא נזקקה להשתלה דחופה בכדי להציל את חייה.

אולגה סיפרה: "המחלה מאוד מקשה על היום יום שלי. ציפיתי לתרומה פשוט כדי להציל את חיי. בזמן שיש בישראל מלחמה, גם אני נלחמת על החיים שלי. כשהודיעו לי שיש תרומה מאוד התרגשתי וכשהבנתי שהתרומה היא של קצין שנהרג במלחמה בדרום, ההתרגשות התגברה. המשפחה הצילה את החיים שלי והם עשו זאת מתוך הכאב האדיר שלהם, אין לי מילים כדי להודות להם".

ד"ר אביתר נשר, מנהל מחלקת ההשתלות בבילינסון, אמר: "המלחמה הזו כואבת מאוד, פצע עמוק ומדמם בלב של כל עם ישראל. בתרומה האצילית של משפחת נהרי שבנם נפל בעת החילוץ וההגנה על כפר עזה, יש לצד הכאב העצום, גם רגע של תקווה גדולה עבור משפחה אחרת. אולגה שסבלה ממחלה קשה, קיבלה את הכבד ואנחנו מקווים שהוא ישנה את מסלול חייה והיא תצא לדרך חדשה ובריאה הרבה יותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר