הדר חושן ז"ל, צילום מהפייסבוק
הדר חושן ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל כבד: זוהתה גופתה של הדר חושן בת ה-28 שנרצחה במסיבה ברעים

כאב גדול: אחרי יותר משבוע בו הוגדרה נעדרת נמסר כי הדר ז"ל נרצחה על ידי מחבלי חמאס מתועבים במסיבה ברעים. "היית מלאה אור וחסד, שימחת הרבה אנשים,, כתב אחד מחבריה

פורסם בתאריך: 17.10.23 10:50

אבל כבד: זוהתה גופתה של הדר חושן, בת ה-28 מפתח תקוה, שהוגדרה כנעדרת. הדר ז"ל תובא למנוחות היום (שלישי) ב-14:30 בצהרים בבית העלמין ירקון שער פתח תקוה. הדר נרצחה במסיבת הטבע החניון רעים בשבת שעברה, 7.10.

בקבוצת הפייסבוק הדר גנים שלי כתב עמיצור אלישיב: "ברוך דיין האמת. הדר חושן ז"ל, תושבת השכונה, נרצחה במלחמה. יהי זכרה ברוך. הלוויה תתקיים בשעה 14:30
בית עלמין ירקון שער פתח תקווה".

ראש העירייה, רמי גרינברג, מסר: "משתתפים בצערם הכבד של משפחת חושן על מותה של ביתם היקרה הדר שנרצחה בקרבות בדרום. הדר בת 28, למדה בתיכון ישורון, תושבת שכונת הדר גנים. יהי זכרה ברוך".

הדר חושן ז"ל

הדר חושן ז"ל

אחת מחברותיה של הדר ז"ל כתבה: "ברוך דיין האמת, הדרי היית מלאת חיים ושמחה, כבשת את העולם תרתי משמע. בטוחה שאת במקום טוב". חבר נוסף כתב: "היית מלאה אור וחסד, שימחת הרבה אנשים, 'ה יקום דמך את כל המנוולים האלה, יהי זכרך ברוך".

 

הדר ז"ל נרצחה כאמור על ידי מחבלי החמאס המתועבים במסיבת הטבע בחניום רעים. בשבת , 7.10, היא יצרה קשר עם חברה בשעה רבע לשמונה בבוקר ומאז נעלמו עקבותיה. "ברבע לשמונה היא התקשרה לחברה שלנו", סיפרה למלאבס בשבוע שעבר חברתה שרון ליבר, שניסתה לאתר אותה יחד עם המשפחה וחברים נוספים. "היא סיפרה שהם ברחו מהמסיבה ושהיא נכנסת למיגונית עם חברה נוספת ומאותו רגע הקשר נותק. היא לא אמרה איזה מיגונית וליד איזה יישוב המיגונית נמצאת ומאז אנחנו מחפשים אותה", סיפרה שרון בשבוע שעבר.

למרבה הצער והכאב, נמסר כי הדר ז"ל נרצחה.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר