גרינברג ובעלי חברת הניקיון, צילום מהפייסבוק
גרינברג ובעלי חברת הניקיון, צילום מהפייסבוק

הבהלה בקרב התושבים: צפו בסרטון של גרינברג ושל האדם שצילם בניינים בפתח תקוה

פורסם סרטון בו מסבירים ראש העירייה ובעלי חברת הניקיון את מה שעומד מאחורי צילומי בניינים בנווה גן ובכפר גנים. גם המשטרה פרסמה הודעה מרגיעה

פורסם בתאריך: 19.10.23 21:27

הבהלה הגדולה: ראש העירייה, רמי גרינברג, פרסם היום סרטון בו יושב לצידו עובד חברת ניקיון אשר עובדת בפתח תקוה בבנייני מגורים. זאת בעקבות הבהלה הגדולה בערים רבות בארץ ובתוכן פתח תקוה עקב דיווחים על אנשים חשודים שמצלמים בנייני מגורים. מהמשטרה נמסר כי כל הפניות נבדקו ולא מדובר באירועים לאומניים, אל בחלק מהמיקרים באירועים פליליים ובמיקרים אחרים בעובדי ניקיון.

גרינברג אמר בסרטון: "תושבים יקרים, בעקבות כל החשש שעלה בעיר בשבוע האחרון, שזיהו כל מיני אנשים המצלמים בניין בנווה גן ואחרי זה זיהו אותם אנשים גם ברחוב מייזנר בכפר גנים. המשטרה איתרה את האנשים וגם אני נפגשתי עם אותו בעל חברת ניקיון, שעובד בפתח תקוה כבר חמש שנים, תושב טייבה. הוא זה שהיה בתמונות בוינקלר ועובדים אחרים היו בתמונות במייזנר. הוא בא מיוזמתו אליי כדי להרגיע את הציבור. הוא הציג תעודת עוסק מורשה. שאלתי אותו לגבי הצילומים והוא הסביר שהוא צילם כי הוא עובד עם קבלנים נוספים והוא צילם כדי לוודא מולם שזה הבניין. הוא ציין שזה גם מה שהסביר למשטרה והמשטרה קיבלה את ההסבר שלו".

 

 

בעלי חברת הניקיון הסביר בקולו בסרטון כי החברה עובדת גם בראש העין, רעננה, כפר סבא ועוד. הוא ציין כי בעקבות הסרטונים נפגעה החברה בחלק מהעבודות שלה. גרינברג סיכם: "חשוב להיות עירניים ולדווח, כדאי לבדוק את העובדות כדי לא לעורר פאניקה".

מדוברות המשטרה נמסר היום בנוגע לתלונות הרבות: "בהמשך לפרסומים שונים העולים במרשתת אודות תמונות של אנשים חשודים, משטרת ישראל, לוחמי משמר הגבול וכלל הכוחות הפרוסים בשטח ממשיכים לבדוק כל אירוע המדווח על ידי הציבור. יודגש כי בכלל האירועים שנבדקו עד כה על ידי התחנות הנוגעות לא עלה כל חשד ביטחוני. ככלל ובטח בימים אלו כל דיווח מסוג זה מטופל במהירות וביסודיות על ידי כל תחנה בגזרתה אשר נמצאת בקשר ישיר אל מול הרשות המקומית, מיד עם סיומו ננגיש את המידע לציבור באופן מהיר ככל שניתן. חשוב להדגיש כי אלפי השוטרים והלוחמים הנמצאים בכלל הערים בכוחות מתוגברים ומוכנים לכל תרחיש. משטרת ישראל שבה וקוראת לאזרחים להמשיך ולגלות עירנות ולהתקשר בזמן אמת למוקד 100 בכל אירוע חריג.
על מנת שלא לייצר תבהלה, הציבור מתבקש להתבסס על נתונים שיוצאים מגורמים רשמיים בלבד ולא לשרשר הודעות אלו ברשת. כל חשד ואירוע חריג יש להעבירו לטיפול משטרתי ללא דיחוי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר