המסוק עם הילדים והאמהות שוחררו מעזה נוחת בשניידר, צילום דוברות שניידר
המסוק עם הילדים והאמהות שוחררו מעזה נוחת בשניידר, צילום דוברות שניידר

תשעה ילדים ושתי אמהות ששוחררו מעזה נקלטו בשניידר. צפו בנחיתת המסוק

"אלה היו ימים מרגשים לכולנו, אנחנו מרגישים שמדינה שלמה יחד איתנו כאן", אמרה מנהלת שניידר, אפרת ברון הרלב

פורסם בתאריך: 27.11.23 09:54

תשעה ילדים ושתי אמהות ששוחררו מרצועת עזה נקלטו אתמול (ראשון) בלילה במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקוה. בשניידר עדכנו כי מבדיקה ראשונית נראה כי מצבם הגופני יציב. צוות מקצועי רב תחומי מעניק להם טיפול רפואי ומענה רגשי מותאם ואישי. בשניידר ציינו: "אלו רגעים רגישים עבור המשפחות ועבור השבים לישראל. אנו מבקשים לשמור על פרטיותם ועל כבודם". יצוין כי ביום שישי בערב, במסגרת הפעימה הראשונה של שחרור החטופים מעזה, הגיעו לשניידר ארבעה ילדים, שלוש אמהות וסבתא אחת.

אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים, אמרה: "ב-48 השעות האחרונות, מרכז שניידר לרפואת ילדים מגויס כולו לטיפול בילדים, באמהות ובבני המשפחה אשר הגיעו אלינו. אלה היו ימים מרגשים לכולנו ואני רוצה בהזדמנות זו להודות לצוותים הנהדרים של בית החולים על טיפול מקצועי, איכותי ורגיש. אתמול בלילה הגיעו אלינו סוף סוף, תשעה ילדים ושתי אמהות, והם נמצאים בידיים הטובות והדואגות ביותר. מצבם הגופני מוגדר יציב והם עוברים הערכה רפואית ורגשית על ידי הצוותים הרפואיים והפסיכו-סוציאליים של מרכז שניידר, במתחם פרטי וייעודי. צוות בית החולים בילינסון יסייע בטיפול בנשים, במידת הצורך. אנחנו מבקשים לשמור על פרטיותם".

 

עוד היא אמרה: "אנחנו מרגישים שמדינה שלמה יחד איתנו כאן בשניידר וחשוב לי לומר לכם האבות והאמהות, הילדים והילדות כי אנחנו עושים הכל כדי לשמור על כולם, לעטוף אותם ולדאוג לבריאותם הפיזית והנפשית. זוהי משימה לאומית ואנחנו גאים על הזכות לטפל בהם. ליבנו עם יתר החטופים שנותרו בעזה ובני משפחותיהם ואנו תקווה שיחזרו אלינו בקרוב מאד בריאים ושלמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר