שועל, צילום המחשה JakubMrocek/depositphotos.com
שועל, צילום המחשה JakubMrocek/depositphotos.com

תלונות בשכונה גדולה בפתח תקוה על שועלים. ומדוע מפזרת העירייה פתיונות?

תושבים בשכונת נווה גן מתלוננים על שועלים שמסתובבים בשכונה בלילות, בפארק השכונתי ואף בקרבת אחד מגני הילדים. בעירייה מסבירים איך להתנהג ומה עושה השרו הווטרינרי בנושא

פורסם בתאריך: 30.11.23 13:50

תושבים בשכונת נווה גן מתלוננים על שועלים שנראים בלילות בשכונה, בפארק השכונתי. אחת מתושבות השכונה סיפרה שראתה שועל אף בקרבת גן ילדים בשכונה. אותה תושבת תיארה: "לידיעת תושבי נווה גן והסביבה, בלילות האחרונים נצפו מספר שועלים מזן שועל מצוי בסביבת הפארק השכונתי, היום ליד אחד מגני הילדים. חוששני כי חיה זו עשויה להפיץ כלבת, הם ברחו מהכלב שלי כשהתקרבתי כדיי לצלם אותם … למי להודיע בעירייה?".
תושבים הגיבו לדבריה ברשת. אחד מהם כתב: "הם לא מזיקים ולא מפיצים. ומאוד פחדנים. הם שנים שם". תושבת אחרת כתבה: "יש בפארק הגדול כל הזמן, זה לא חדש". תושב אחר האשים אתה בנייה המרובה וכתב: "לא השארנו להם מרחב ולכן הם מגיעים אלינו, בונים בכל חור הם אומללים". תושב נוסף כתב שלדעתו בכלל מדובר בתנים.
מדוברות העירייה נמסר: "שועל הוא חיית בר ומקומו בשטחים הפתוחים כאשר לעיתים ניתן לפגוש בו גם באזורים מיושבים הסמוכים לאזורי המחיה של חיות הבר. השועל, כמו חיות בר אחרות, מגיע לשטחי מגורים לצורך מזון ובכל מקרה לא מדובר בתופעה רחבת היקף ולא ידוע על תקיפה של שועל שארעה בעיר במהלך העשור האחרון. יש להקפיד לסגור פחי אשפה ולא להשאיר פסולת שיכולה להוות מזון זמין עבור חיות הבר וכן להקפיד על האכלה מסודרת של חתולי רחוב. יצוין כי אסור ללכוד חיות בר או להעבירם ממקום למקום. השרות הווטרינרי מפזר פיתיונות לחיסוני כלבת לחיות בר בשטחים הפתוחים וזאת על מנת לוודא שהם מחוסנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר