ענבר הימן, צילום פרטי
ענבר הימן, צילום פרטי

אבל כבד בפתח תקוה: ענבר הימן שנחטפה בחיים מהמסיבה, נרצחה ברצועת עזה

"יצירתית ומוכשרת, מלאת אהבה ונתינה, מכילה כל דבר, בחורה מדהימה", כך אמר אביה של ענבר ז"ל, חיים, על בתו האהובה, מספר שבועות לאחר שנחטפה. היום הודיע מטה המשפחות בכאב גדול: ענבר נרצחה על ידי מחבלי החמאס

פורסם בתאריך: 16.12.23 20:53

אבל כבד: הותר לפרסום כי ענבר הימן, תושבת העיר, שנחטפה לעזה בשבת הארורה ב-7.10, נרצחה על ידי מחבלי החמאס המתועבים. ממטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נמסר הערב: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחה של ענבר היימן ז"ל. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת היימן. ענבר היימן בת 27, בחורה מחוננת, מלאת אהבה והכלה עם נתינה אין סופית. בחורה יצירתית ומלאה בשמחת חיים. ענבר היא חובבת אומנות מושבעת. היא אומנית גרפיטי וגם למדה במגמת קולנוע בתיכון והיא אוהדת של מכבי חיפה. היא הכירה את בן זוגה נועם אלון בלימודי תקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה לפני כמעט שנתיים. החודש הם היו אמורים להתחיל את שנתם הרביעית בלימודים. ענבר הייתה מלאה באהבה ונתינה. בשבת השחורה היא תכננה ללכת למשחק כדורגל עם בן זוגה ולנסוע לנופש בסיני. ענבר היימן הייתה בפסטיבל הטבע ברעים, היא ברחה מהמסיבה יחד עם שני הבחורים עד שנתפסה על ידי מחבלים רכובים על אופנוע. ענבר הותירה אחריה שני הורים ואח. יהי זכרה ברוך".

ענבר התגוררה בשנתיים האחרונות בחיפה בשל לימודיה. ראש העירייה, רמי גרינברג, מסר הערב: "בצער רב התבשרנו ביום שישי לפני כניסת בשבת כי ענבר היימן שהייתה חטופה בעזה מה-7.10 נרצחה בשבי. כרגע לא תתקיים הלוויה אבל המשפחה כן יושבת שבעה ברחוב חדרה בעיר. יהי זכרה ברוך".

קמפוס אחד העם בפתח תקוה בו למדה ענבר ז"ל מסר הערב: "ענבר הימן ז"ל. בצער רב אנחנו פותחים את השבוע בהודעה הטראגית כי ענבר הימן, בוגרת תיכון אחד העם אינה בין החיים. הודעה נמסרה אמש למשפחה. כמה קיווינו, כמה יחלנו. את יום אהבת הארץ והאדם הקדשנו ברובו לפעילויות מלאות תקווה לחזרתה. בחורה צעירה,  אומנית, רוח חופשית, שנלקחה באלימות מאיתנו. תיכון אחד העם מרכין ראשו ואבל על מותה. אנחנו כמובן נעמוד לצד משפחת הימן וננציח את זכרה של ענבל. קיווינו, עשינו, התפללנו, עשינו כל כך הרבה על מנת לשמור על התקווה. לצערנו המציאות מבשרת את הנורא מכל".

ענבר ז"ל שימשה כהלפרית במסיבה ברעים. למחרת, בשבת, היא הייתה אמורה לפגוש את בן זוגה נועם אלון ולצפות ביחד איתו במשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, ומיד בסיומו להמשיך לשבוע ימים בסיני, רגע לפני שהם מתחילים את שנתם הרביעית והאחרונה במגמת תקשורת חזותית במרכז האקדמי לעיצוב ויצו. היא עמדה להתחיל את השנה הרביעית של לימודיה. חבריה ציירו גרפיטי ענק בכביש 471.

חיים, אביה של ענבר, סיפר בראיון למלאבס ב-27.10: "התקשורת האחרונה איתה הייתה עם אחיה בשבת 7.10 בשעה 7:30, כאשר היא אמרה לו שיורים טילים והם מסתתרים … הצלחנו להגיע לשני בחורים שהיו איתה ברחבת הריקודים ואנחנו יודעים שבהתחלה היא ניסתה להתחבא מתחת לבר, אבל אמרו להם שזה מסוכן ולברוח משם. היא ברחה משם עם עוד שני חברים, אבל שני מחבלים רדפו אחריהם ותפסו אותם. אחד מהם הצמיד לענבר סכין לצוואר ואז הגיע אופנוע עם שני מחבלים שחטפו אותה לעזה".

צפו בסרטון ובקיר הגרפיטי שעשו חבריה של ענבר: (צילום ועריכה: ספיר חזון, צילום רחפן: Monkey Rmg, מוזיקה: יסמין מועלם, חסות על ציוד צביעה: טמבור)

עוד סיפרה אז המשפחה כי מאוחר יותר נתקלה המשפחה בסרטון בו נראית ענבר. האב חיים סיפר אז: "הם ניסו להסתיר את הפנים שלה, אבל הצלחנו לזהות שזאת ענבר בעיקר גם בזכות טייץ מיוחד שהיא לבשה. רואים בבירור שהיא נלקחה על ידי ארבעה מחבלים. מהעדות של שני הבחורים אנחנו יודעים שהיא לא נפצעה ונלקחה לעזה כשהיא בריאה ושלמה".

חיים סיפר אז על בתו האהובה: "ענבר היא יצירתית ומוכשרת, מלאת אהבה ונתינה, מכילה כל דבר, בחורה מדהימה. מקבלים המון חברות שמספרות עליה רק דברים טובים, היא מלאה בנתינה ואהובה על המון אנשים".

כאמור, היום הגיעה הבשורה הקשה מכל: ענבר בימן ז"ל נרצחה ברצועת עזה.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר