רס"ב במילואים יחזקאל עזריה ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ב במילואים יחזקאל עזריה ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

כאב גדול: רס"ב במילואים עזריה יחזקאל התנדב בגיל 53 למילואים ונהרג בפעילות בצפון

אבל כבד על נפילתו של תושב העיר, רס"ב במיל' עזריה יחזקאל ז"ל: "הוא מזמן כבר לא בגיל חובת מילואים, הוא לא היה חייב להתגייס. עם שיש בו כאלה לוחמים, כזו מסירות, כזו מחויבות - ינצח. תודה יחזקאל"

פורסם בתאריך: 17.12.23 07:32

אבל כבד: רב סמל בכיר במילואים עזריה יחזקאל, בן 53 מפתח תקוה, לוחם שריון בחטיבה 8, נהרג אתמול (שבת) בגבול הצפון. עזריה ז"ל נהרג מפגיעת כטב"ם נפץ של חיזבאללה ליד המושב מרגליות. כך הותר אתמול בערב (מוצאי שבת) לפרסום. מפאת גילו הוא לא היה חייב להתגייס אך נרתם למאמץ. הוא יובא למנוחות היום, יום ראשון, שבשעה 12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בסגולה.

עזריה יחזקאל ז"ל

מדובר צה"ל נמסר: "רס"ב (מיל׳) יחזקאל עזריה ז"ל לוחם שיריון בגדוד 129, חטיבה 8. נפל בפעילות מבצעית במרחב מרגליות, ב-ד' בטבת התשפ"ד (16 בדצמבר 2023). בן 53 היה במותו. הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

ראש העירייה רמי גרינברג מסר הערב: "בצער רב התבשרנו על נפילתו בקרב של חייל המילואים עזריה יחזקאל, תושב העיר שנהרג בגבול לבנון. על מועד ההלוויה והשבעה נפרסם פרטים בהמשך. יהי זכרו ברוך".

בדף הפייסבוק ישראל שלי נכתב: רס"ב יחזקאל עזריה לא היה חייב להתגייס. הוא מזמן כבר לא בגיל חובת מילואים, הוא בן 53. יחזקאל, תושב פתח תקוה, לוחם שריון, נפל בגבול הצפון ממתקפה של חיזבאללה. עם שיש בו כאלה לוחמים, כזו מסירות, כזו מחויבות – ינצח. תודה יחזקאל. יהי זכרו ברוך".

אחד הגולשים, אודי גלבמן, כתב: "אני לא הכרתי את עזריה יחזקאל. אני רק יודע שהוא לוחם שריון שנפל בצפון. אני גם יודע שהוא בגיל בו לא היה חייב להתגייס. הוא בן חמישים ושלוש. ובלי שאקבל אישור מאף אחד, אני מבין שהוא וואחד פטריוט. מנחש שאהד את מכבי או הפועל פתח תקוה. שהיה מורעל על הצבא ועל החברים שלו בפלוגה. ושלא מעט מהם לא יעצמו עין הלילה … ואל עצמם יפזמו את "אל אל יחזקאל" . לא בחיוך – אלא בדמע. ויהי זכרו נצור במגילות גיבורים".

אחד מחבריו, אלעזר שטראוס, כתב: איזה עצוב, חבר יקר וכל כך אהוב. לב ענק שרק חיפש לעזור ולתת". צור שחם כתב: "יחזקאל עזריה שנהרג היום היה שנתיים איתי בסדיר ושירת איתי חודשים רבים בלבנון, האיש היה אחד המצחיקים והחמודים שהכרתי, לא משנה כמה היה קשה עזריה תמיד היה מצחיק אותנו עד דמעות, יהי זכרו ברוך".

עוד נמסר מדובר צה"ל כי באירוע זה נפצעו שני לוחמי מילואים בגדס״ר 6609, חטיבת אלכסנדרוני (3), באורח קשה וקל. בנוסף, קצין שיריון מגדוד 7016, חטיבת קרייתי (4), נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. הפצועים פונו לבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר