רס"ל מירון משה גרש ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ל מירון משה גרש ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

בוקר של חדשות קשות: רס"ל מירון משה גרש מפתח תקוה נפל בקרב בצפון רצועת עזה

הלב נקרע: רס"ל מירון משה גרש שעלה עם משפחתו ארצה והיה לוחם ביחידת יהל"ם, נפל בקרב בעזה. עד גיל 18 התנדב בתחנת כבאות והצלה בפתח תקוה. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 3.1.24 08:52

הלב נקרע: דובר צה"ל הודיע הבוקר כי רס"ל מירון משה גרש ז"ל מפתח תקוה נפל בקרב בצפון רצועת עזה. בן 21 היה בנופלו.

הוא נפל אתמול, יום שלישי, כ"א בטבת התשפ"ד, 0 בינואר 2024. רס"ל מירון משה גרש ז"ל היה לוחם ביחידת יהל"ם בחיל ההנדסה הקרבית. מדובר צה"ל נמסר כי "הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

הלווייתו תיערך היום, יום רביעי, כ"ב בטבת התשפ"ד, 3 בינואר 2024, בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. המשפחה ביקשה הימנע מסיקור תקשורתי של ההלוויה.

מירון משה גרש ז"ל, באדיבות כבאות והצלה

מירון משה גרש ז"ל, באדיבות כבאות והצלה פתח תקוה

ראש העירייה, רמי גרינברג, כתב הבוקר: "בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של הלוחם הגיבור רס"ל מירון משה גרש ז"ל. מירון לחם בקרבות ברצועת עזה, במסגרת שירותו ביחידת יהל"ם, היה בן 21 בנופלו. אנו אבלים וכואבים את האובדן הנוסף מבני עירנו ומטובי בנינו. משתתפים בצער המשפחה, נלווה ונתמוך בה בכל שיידרש.
יהי זכרו ברוך".

מירון ז"ל עלה עם משפחתו לארץ. הוא התנדב בתחנת כבאות והצלה פתח תקוה, שם אמרו בכאב גדול: "משפחת לוחמי האש תחנה אזורית פתח תקוה משתתפת בצער משפחת גרש על מות בנם רב סמל מירון משה גרש ששירת ביחידת יהל"ם של חיל ההנדסה ונהרג בקרב בעזה. מירון ז"ל היה מתנדב כבאות והצלה בתחנת כיבוי האש בפתח תקווה מגיל 15 ועד גיל 18. הלווייתו תתקיים ביום רביעי 3.1.2024 בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה בחלקה הצבאית פתח תקווה. המשפחה תשב שבעה ברחוב היבנר 48 פתח תקוה".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר