חילוץ תינוק שננעל ברכב ברחוב מייזנר בפתח תקוה, באדיבות ידידים
חילוץ תינוק שננעל ברכב ברחוב מייזנר בפתח תקוה, באדיבות ידידים

תינוק בן שלושה חודשים ננעל ברכב. לאחר שחולץ הפתיעה אימו בהודעה מרגשת | צפו

מתנדבי ארגון ידידים הוזעקו לרחוב מייזנר, בעקבות דיווח על תינוק בן שלושה חודשים שננעל ברכב לעיני אימו | צפו בחילוץ

פורסם בתאריך: 11.1.24 10:14

תינוק בן שלושה חודשים ננעל השבוע ברכב ברחוב מייזנר בפתח תקוה לעיני אימו. שלומי הרוש, סג"מ מרחב לכיש, קיבל את השיחה במוקד והזעיק מתנדבים. שמריה אבא שאול – מנהל מרחב ירקון, יחד עם מתנדבי סניף פתח תקוה, רוי אלישיב, יוסי נאמן, מוישי שחר, מוישי כהן ואליעזר חזן, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.  לאחר החילוץ הפתיע אימו של התינוק את המתנדבים בהודעה מרגשת.

רוי מספר: "הקריאה תפסה אותי כשחזרתי מהעבודה. הגעתי במהירות למקום והתחלתי בפעולות הפתיחה. יחד עם המתנדבים הנוספים חילצנו את התינוק המתוק. האם, שהתלהבה כך כך מהחילוץ, החליטה להצטרף לארגון. מרגש ומספק להציל חיים".

 

שמריה הוסיף: "כמנהל מרחב, כיף לראות את המענה הנרחב לכל אירוע חירום שמתקבל. אליעזר ומוישי עזבו אירוע שאיבה והגיעו, יוסי יצא מהבית עם בנו הצעיר, רוי ויתר על הגעה לבית בשעה מוקדמת. כל מתנדב התאמץ כדי להציל חיים. כאבא לילדים, כשהאחרונה נולדה לפני שלושה ימים, אני מבין את התחושה של האמא לפני ואחרי החילוץ. כיף ליטול חלק".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר