רות הלל ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
רות הלל ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

אבל כבד: הלכה לעולמה רות הלל (רצבי) ז"ל, הגברת הראשונה של מחנה יהודה

רות הלל ז"ל, יקירת העיר, בת דודתם של האחים רצבי, זכתה בפרס חינוך מחוזי הודות לפעילותה כמדריכת נוער וכמנהלת מרכז לזרוס. רפי דהן: "הפכה עם שנים למגדלור של חיקוי והשראה"

פורסם בתאריך: 24.1.24 08:29

אבל כבד: רות הלל ז"ל, מי זכתה לכינוי הגברת הראשונה של שכונת מחנה יהודה, יקירת העיר, ואחת הנשים הבולטות בעשייתן בשכונה במשך שנים רבות הלכה לעולמה. בת 86 הייתה במותה. בשנה האחרונה חלתה ובחודש האחרון הורע מצבה.

תעודת הוקרה שקיבלה רות הלל ז"ל

תעודת הוקרה שקיבלה רות הלל ז"ל

המשנה לראש העירייה, רפי דהן, שהכירה היטב במשך שנים, סיפר: "זו פרידה מהגברת הראשונה של שכונת מחנה יהודה. רותי הלל בצעה שורה של תפקידי חינוך במועדון הקהילתי בשכונת מחנה יהודה כמדריכת נוער וכמנהלת מרכז לזרוס. לאורך 40 שנות שליחותה בחינוך רותי טיפחה מנהיגי שכונה צעירים רבים בתחומי החברה, ההדרכה והספורט. רבים מבני הנוער בשכונה זוכרים את רותי כמחנכת, אמא, יועצת ומדריכה לחיים. היא ראתה בכל ילד ילדה עולם ומלואו, היא הכירה כל בית בשכונה, לרבות את הורי החניכים הרבים. על מפעל חיים זה זכתה רותי לפרס חינוך מחוזי. בזכות הנתינה הגדולה ודרכה הנעימה והצנועה הפכה עם שנים ל"מגדלור" של חיקוי והשראה. לפני מספר שנים רותי זכתה בתואר הנכסף יקירת העיר".

 

 

הפועל מחנה יהודה, בה הייתה רות ז"ל חברת עמותה ופעילה במשך שנים רבות, פרסמה את ההודעה הבאה: "משפחת המחנה משתתפת בצערן של משפחת הלל ומשפחת רצבי במות רות (רותי) ז"ל, חברת הנהלת העמותה בעבר ויקירת העיר פתח תקוה. אנו מרכינים ראש עם הסתלקותה, תהי נשמתה צרורה בצרור החיים. מן השמים תנוחמו ולא תדאו דאבה עוד. ההנהלה והשחקנים".

רות ז"ל היא אחותו של יורם רצבי, המנהל מספר פורומים בפייסבוק בפתח תקוה. היא נולדה למשפחת רצבי, ואגדות הכדורגל, האחים רצבי, זכריה, אבשלום ויגאל, הם בני דודיה. בעלה אמנון נפטר לפני מספר שנים. היא הותירה אחריה שתי בנות ושני בנים, רועי, דורון, רוית ולימור, 10 נכדים ושתי נינות.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר