מיכל אשר, צילום פרטי
מיכל אשר, צילום פרטי

"אני מאבדת בכל יום עוד נתח מהעצמאות שלי". מיכל אשר, עובדת העירייה, מבקשת סיוע

אשר, בת 45, אמא לשתי בנות, מנהלת את המרכז לתיעוד והנצחת השואה. לפני ארבע שנים חלתה בטרשת נפוצה ועתה התרופות הרגילות לא מסייעות לה והומלץ לה לעבור טיפול חדשני ויקר

פורסם בתאריך: 26.1.24 08:36

זקוקה לעזרה: מיכל אשר, בת 45, אמא לשתי בנות, חלתה בטרשת נפוצה, זקוקה לטיפול מיוחד ופונה לציבור בבקשה לסיוע. אשר מנהלת את המרכז לתיעוד והנצחת השואה בעיריית פתח תקווה והיא אחת העובדות האהובות והמוערכות בעירייה.

אשר פרסמה פוסט מרגש שנגע ברבים, בו כתבה: "אני מיכל, בת 45 נשואה ואמא לשתי בנות מקסימות, ואני מבקשת את עזרתכם. אובחנתי לפני 4 שנים כחולת טרשת נפוצה, מחלה בה המערכת החיסונית פוגעת במערכת העצבים וגורמת לנכויות. אני עובדת קשה כדי לחיות חיים מלאים ומשמעותיים, למרות המחלה. אני מנהלת את המרכז לתיעוד והנצחת השואה בעיריית פתח תקווה".

עוד ציינה אשר: "מאז גילוייה של המחלה בגופי, המחלה פוגעת בתפקוד היום יומי ואני מאבדת בכל יום עוד נתח מהעצמאות שלי, שכל כך חשובה לי. לצערי, התרופות לטרשת לא עוזרות לי, והרופאים המליצו לי לעבור טיפול חדשני של השתלת מח עצם בבית החולים 'שערי צדק', טיפול שיכול לעזור להשיב לי את התפקוד ואת עצמאותי".

"הטיפול הזה יקר מאוד, והוא לא מכוסה על ידי קופות החולים או חברות הביטוח. אין באפשרותי לממן אותו לבד, ועל כן אני פונה אליכם, חבריי, מכריי, וכל מי שיכול לפתוח את ליבו וכיסו ולסייע לי לעבור את ההשתלה המיוחלת. מודה לכם מעומק ליבי, מיכל.

** התרומה מוכרת לפי סעיף 46.

תוכלו לתרום באמצעות הקישור הבא:

http://www.haverim.org.il/fund?fundid=91

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר