עמוס לוזון (צילום: זאב שטרן)
עמוס לוזון (צילום: זאב שטרן)

הסרטון האינטימי של עמוס לוזון ובת זוגו: כתב אישום נגד שני נאשמים

לפי כתב האישום, אחד משני הנאשמים תיעד את לוזון מקיים יחסים אינטימיים עם בת זוגו בבריכה שבחצר ביתו בארסוף, שני הנאשמים הפיצו את הסרטון ואחד מהם ניסה לסחוט מקורב ללוזון

פורסם בתאריך: 24.1.24 13:09

הפרקליטות הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד שני אנשים, לאחר שצילמו והפיצו, כל אחד לפי חלקו, את איש העסקים עמוס לוזון, תושב ארסוף, מקיים יחסים אינטימיים בבריכה שבחצר ביתו בארסוף. לפי כתב האישום, אחד הנאשמים אף ניסה לסחוט כספים ממקורבו של לוזון.

בכתב האישום נכתב בין היתר: "בתאריך 9/6/23 סמוך לשעה 16:00, בילה המתלונן ביחד עם בת זוגו בבריכה שבחצר ביתו הפרטי שביישוב ארסוף. במסגרת הבילוי קיימו השניים יחסים אינטימיים בבריכה. אותה עת צעד נאשם 1 סמוך לביתו של המתלונן ומשהבחין במעשיהם של השניים, תיעד אותם בסרטון וידאו באורך של 38 שניות, באמצעות מכשיר טלפון סלולארי
שבבעלותו, תוך שהוא מבצע הצרה של זווית הצילום (זום אין), כדי לתעד מקרוב את מעשיהם של השניים. סמוך לאחר מכן, שלח נאשם 1 את הסרטון למספר אנשים, ביניהם לנאשם השני. ביום 14/6/2023 שלח נאשם 2 את הסרטון לחברו.

 

עוד נכתב: "ביום 15/6/2023 שלח נאשם 2 את הסרטון למספר אנשים … במסגרת ההתכתבות עלה רעיון לסחוט את המתלונן או לשלוח את הסרטון למקורב למתלונן … בתחילת חודש יולי, בשל העובדה כי נאשם 1 הפיץ את הסרטון, יצר אדם שזהותו אינה ידועה למאשימה קשר עם המתלונן, אמר לו כי הגיע לידיו הסרטון, ואיים עליו כי יפיץ את הסרטון אם המתלונן לא ישלם לו סכום כסף .. בהמשך נטען כי אחד הנאשמים ביקש ממקורב למתלונן סכום של 13,000 ש"ח על מנת שימחק את הסרטון. עוד נטען כי כפועל יוצא ממעשיו של נאשם 1 הופץ הסרטון בתפוצה רחבה, על ידי אדם או מספר בני אדם שזהותם אינה ידועה בוודאות … הסרטון נשלח למספר רב של אנשים, ובפרט לבני משפחתו של המתלונן, ודבר קיומו של הסרטון ותוכנו פורסמו אף בכלי התקשורת".

נאשם מספר 1 מואשם בפגיעה בפרטיות, בהטרדה מינית ובשיבוש מהלכי משפט. נאשם מספר 2 מואשם בהטרדה מינית ובסחיטה באיומים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר