פיצוץ ברכב ברחוב ברנדה בפתח תקוה, צילום דוברות הצלה פתח תקוה
פיצוץ ברכב ברחוב ברנדה בפתח תקוה, צילום דוברות הצלה פתח תקוה

מת מפצעיו האדם שנפצע קשה בפיצוץ הרכב בפתח תקוה | צפו בתיעוד מהזירה

רצף האירועים הפליליים בפתח תקוה נמשך ועלה מדרגה: אחרי פיצוצי המטענים, אירועי הירי והשלכות הרימונים, אירע פיצוץ ברכב, בו נפצע קשה צעיר בן 30 שפונה לבית החולים, שם נקבע מותו

פורסם בתאריך: 7.2.24 12:52

עדכון אחרון: 7.2.24 16:01

חשבתם שזה נגמר? מסתבר שלא רק שרצף האירועים הפליליים בפתח תקוה נמשך, אלא שהפעם מדובר בעליית מדרגה מדאיגה. אחרי אירועים של פיצוצי מטענים, הצתות, ירי והשלכת רימונים, הפעם מדובר בעליית מדרגה מסוכנת ומשמעותית: צעיר נהרג בפיצוץ רכב ברכב ברחוב ברנדה בעיר. הצעיר פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון, שם נקבע מותו. גורמים בעיר ציינו בדאגה כי הפיצוץ אירע עשרות מטרים מבית הספר הס, זמן קצר לפני שתלמידים רבים יצאו מבית הספר.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפצוע קשה (כבן 30) כתוצאה מפיצוץ שאירע ברכבו ברחוב זאב ברנדה בפתח תקווה.

שלמה אבידן, חובש איחוד הצלה, שהעניק לו סיוע ראשוני בזירה מסר:  "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנהג רכב שסובל מכוויות בכל חלקי גופו. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירת האירוע הוא פונה לבית החולים בילינסון כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה. רכב נוסף עלה באש עקב אופי האירוע".

מדוברות מד"א – הצלה פתח תקווה נמסר: חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו לרחוב ברנדה עקב דיווח על פיצוץ ברכב. החובשים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 30, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון במצב קשה, לא יציב עם חבלה רב מערכתית. נפתלי רובינשטיין,חובש בכיר, ויוסי לואיס, חובש רפואת חירום – במד"א הצלה פתח תקווה, סיפרו: "איתרנו את הנפגע כשהוא מחוץ לרכב הבוער וסובל מחבלות וכוויות קשות, הענקנו לו טיפול מציל חיים ופיננו אותו במהירות לבית החולים. צוותי הכיבוי פועלים במקום על מנת לכבות את הרכב שעדיין בוער.

ממד"א נמסר: בשעה 12:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על פיצוץ רכב ברחוב זאב ברנדה בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר כבן 30 במצב קשה ומפנים אותו לבית החולים בילינסון במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

פראמדיק מד"א, יששכר וייס, סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים. ראינו מספר כלי רכב בוערים ועשן סמיך, בסמוך לאחד מכלי הרכב שעמד במרכז הכביש שכב גבר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. מיד התחלנו בטיפול רפואי ראשוני בשטח. ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה".

מהמשטרה נמסר: המשטרה בודקת נסיבות אירוע בפ"ת, בו נהג פונה על פי גורמי רפואה באורח קשה מרכב בוער. שוטרי תחנת פ"ת פתחו בחקירת האירוע החמור.

בהמשך נמסר מהמשטרה כי מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, סיים הערכת מצב מיוחדת בתחנת פתח תקוה, בעקבות פיצוץ הרכב בו נהרג צעיר, והטיל את החקירה על היחידה המרכזית המחוזית. הוא ציין כי ההתנהלות העבריינית באירוע זה, בו מפעילים מטען בלב שכונת מגורים, אינה שונה מאירוע טרור והמענה יהיה בהתאמה, בכל העוצמה ועם כל היחידות והאמצעים עד לכליאת המעורבים אחר סורג ובריח. נזכיר כי מזה תקופה ארוכה מתרחשים אירועים פליליים בפתח תקוה, של השלכת רימונים, פיצוצי מטענים וירי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר