סגן שיר, מסיימת קורס חובלים מפתח תקווה, צילום דובר צהל
סגן שיר, מסיימת קורס חובלים מפתח תקווה, צילום דובר צה"ל

"התחושה לקחת חלק בלחימה מרגשת": צעירה מפתח תקוה סיימה בהצלחה קורס חובלים

מישורון למגרש המסדרים: סגן שיר, בת 21, שסיימה קורס חובלים, מספרת בשיחה מיוחדת על הקורס, על הפעילות במלחמת חרבות ברזל, ועל הכוח שקיבלה מהחברים במצבי משבר

פורסם בתאריך: 12.3.24 07:32

סגן שיר מפתח תקווה, בת 21, סיימה לפני כשבוע את קורס חובלים, לאחר שנתיים וארבעה חודשים של קורס אינטנסיבי ומשמעותי. בטקס המרגש נחשפו לה דרגות הקצונה וסיכת החובל היוקרתית, זאת בצל הלחימה המתמשכת במסגרת מלחמת "חרבות ברזל".

שיר מסיימת את הקורס במגמת שייט ותשרת באח"י עוז, ספינת טילים מסוג סער 6. שיר למדה באולפנת "ישורון" והרחיבה פיזיקה. היא הייתה מדריכה בתנועת הנוער "בני עקיבא" ולמדה במדרשת "מגדל עוז".

על הקורס מספרת שיר: "אחד הדברים המדהימים בקורס זה שהאנשים בו הופכים להיות משפחה. זה קורס שחווים אותו ביחד, ועוברים בו הרבה קשיים בשנתיים וחצי, עם עליות ומורדות. אני הרגשתי שזו נקודת האור הרבה פעמים ומה שהחזיק אותי זה שחברים אמרו לי להרים את הראש למעלה ולהמשיך קדימה למרות הירידות. זה אחד הדברים שעוזרים לך לסיים את הקורס ולצלוח אותו וגם ליהנות ממנו".

על תפקידה בלחימה במהלך מלחמת חרבות ברזל, מספרת שיר: "התחושה לקחת חלק בלחימה מרגשת. אני לא אשכח בחיים את הרגע בו אמרו לנו שאנחנו מצטרפים לספינות ויוצאים עכשיו למלחמה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר