ילד במצוקה, אילוסטרציה NewAfrica-depositphotos.com
ילד במצוקה, אילוסטרציה NewAfrica-depositphotos.com

מח"ש חוקרת תלונה חמורה על עבירות מין שביצע לכאורה שוטר בילד בן 5 שהתארח אצל בנו

על פי התלונה, ילד בן חמש שהיה בבית חברו מהגן מספר פעמים אחר הצהרים, נפל לכאורה קורבן לעבירות מין שבוצעו בו על ידי אביו של החבר אשר בביתו שהה. המשפחה התלוננה במח"ש: "מה שקרה זה פשוט מטורף ובלתי נתפס"

פורסם בתאריך: 19.3.24 07:27

חשד חמור למעשים מגונים בילד בן חמש נחקר בימים אלה. מאחר והתלונה היא נגד שוטר, הפרשה נחקרת במח"ש, החלטה עדיין לא התקבלה. על פי התלונה, ילד בן חמש שהיה בבית חברו מהגן מספר פעמים אחר הצהרים נפל לכאורה קורבן לעבירות מין שבוצעו בו על ידי אביו של החבר אשר בביתו שהה. אמו של הילד הגישה כבר לפני שלושה חודשים תלונה במשטרת פתח תקוה, שם הפנו אותה למח"ש.

הפרשה נחקרת המח"ש ובאחרונה עודכנה המשפחה על ידי מלווה מטעם המועצה לשלום הילד כי במח"ש מסרו שהם נמצאים בשלבים האחרונים לקראת קבלת ההחלטה. במשפחת הילד מתלוננים כי מאז הילד פוגש מידי פעם את האב בגן, כאשר זה מביא את בנו. "הילד שלנו ממש רועד כשהוא רואה אותו", הם אומרים בכעס. הם מספרים שילד תיאר מעשים מזעזעים שבוצעו בו לכאורה.

סבו של הילד הקורבן אמר: "הבנאדם שוטר, הבן שלו בגן עם הנכד שלנו. מה שקרה זה פשוט מטורף ובלתי נתפס".

משפחתו של הילד שהתלוננה מסרה: "אנחנו המומים ומזועזעים ממה שהבן שלנו עבר ומפרטים חדשים המתגלים בפנינו בכל יום על הזוועות שחווה בבית הפוגע. אנחנו מקווים שהפרקליטות תרחיב את החקירה, תאסוף פרטים נוספים ותמצה עם החשוד את הדין למען בננו ולמען החברה כולה".

עוד הם אמרו: "הבן שלנו חזר להרטיב בלילה, מפחד ללכת לגן, פוחד שהוא יגיע ו"יציק" לו. אנחנו משתדלים להרגיע אותו אבל גם אנחנו מפחדים. הבן שלנו הוא ילד מקסים, נבון וחברותי שנפגע קשות. הוא לא מאמין ששוטר יכול לעשות לו דברים כאלה. הוא מפחד ומדבר המון על האקדח של השוטר".

ממח"ש נמסר בתגובה: "החקירה בתיק הסתיימה והוא הועבר לפרקליטות מח"ש לצורך קבלת החלטה בו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר