זירת השלכת הרימונים בהדר גנים, צילום ירון קדושים
זירת השלכת הרימונים בהדר גנים, צילום ירון קדושים

נס בהדר גנים: רימון אחד התפוצץ, רימון אחד לא, תושבת שברחה כמעט דרכה עליו

לילה סוער היה בפתח תקווה ובסביבה: בהדר גנים הושלכו שני רימוני רסס לעבר שני בתים סמוכים, כאשר רק בנס לא היו נפגעים: "היינו רגע מאסון חלילה, הרימון שלא התפוצץ היה בלי ניצרה, מצב המלחמה הפלילית בעיר בלתי נסבל"

פורסם בתאריך: 19.3.24 09:51

נס בפתח תקווה: שני רימוני רסס הושלכו הלילה לעבר שני בתים סמוכים בשכונת הדר גנים. אחד הרימונים התפוצץ וגרם לנזק רב אך למרבה המזל לא היו נפגעים. הרימון השני  לא התפוצץ ואישה שנמלטה מביתה בבהלה בעקבות הפיצוץ, כמעט ודרכה עליו.

הרימון שלא התפוצץ בחצר בית בפתח תקווה, צילום פרטי

הרימון שלא התפוצץ בחצר בית בפתח תקווה, צילום פרטי

"מלחמת הפשע בעיר עברה כל גבול", אומר ירון קדושים תושב השכונה ופעיל בה במסגרות שונות. "אתמול היינו רגע מאסון חלילה. רימון רסס אחד התפוצץ בחצר בית בשכונת הדר גנים בפתח תקווה, גרם נזק ופחד גדול בכל השכונה. אבל רימון רסס נוסף שהושלך לא התפוצץ ונזרק בטעות לחצר בית סמוך. הוא היה ללא ניצרה ומנוף סגור למחצה. אם המשפחה שיצאה מבוהלת החוצה כמעט ונתקלה ברימון ברגלה. מצב המלחמה הפלילית בעיר בלתי נסבל ממש. הרימון שלא התפוצץ ושהיה בלי ניצרה, פונה בשעה 03:30 על ידי ניידת פינוי פצצות מיוחדת. חשוב לחדד: לא להתקרב לזירה פלילית ולהמתין לגורמי הביטחון".

מהמשטרה נמסר: המשטרה איתרה הלילה שרידי פריטי אמל"ח ורימון נוסף שלא התפוצץ בחצר בית בפתח תקווה ובכניסה לעסק בנתניה – ללא נפגעים. בנוסף לכך התפוצץ רימון שהושלך לכניסת בניין מגורים בכפר סבא. חבלני המשטרה הגיעו לזירות האירועים והעבירו את הממצאים להמשך מיצוי חקירות".

כאמור זה היה לילה סוער: בנוסף לאירוע החמור בפתח תקווה, הושלך רימון רסס לעבר כניסה של בניין מגורים בכפר סבא. שוטרי תחנת כפר סבא פתחו הלילה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בכניסה לבניין בעיר, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח במקום, ללא נפגעים. חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר