מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, בזירת הפיגוע בצומת כוכב יאיר, צילום משטרת ישראל
מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, בזירת הפיגוע בצומת כוכב יאיר, צילום משטרת ישראל

פיגוע סמוך לכוכב יאיר: מחבל מטירה דרס ארבעה שוטרים, נוטרל במעבר אליהו (וידיאו)

שני שוטרים ושתי לוחמות מג"ב נפגעו בפיגוע דריסה של מחבל בין 26 מטירה, בהמשך הוא ניסה לדקור מאבטחים במעבר אליהו בכביש 55 וחוסל

פורסם בתאריך: 3.4.24 08:29

פיגוע היה הלילה (בין שלישי לרביעי) סמוך לכניסה לכוכב יאיר, כאשר מחבל, תושב טירה בן 26, דרס שני שוטרים ושתי לוחמות מג"ב שהיו בפעילות במחסום. המחבל ניסה לאחר מכן לדקור מאבטחים במעבר אליהו בכביש 55 ונוטרל במקום. שניים מהשוטרים נפגעו קשה. הפיגוע אירע בכביש 444 בחיבור עם כביש 5507 המוביל לכוכב יאיר – מור יגאל.

מהמשטרה נמסר בהמשך הלילה כי "מדובר במחבל שדרס מספר שוטרים בעת שהיו בפעילות מבצעית במחסום ולאחר מכן המשיך למחסום אליהו וניסה לדקור מאבטחים שנטרלו אותו. מבדיקה ראשונית, נשלל חשד למחבל נוסף או שותף לאירוע. בהערכת המצב בראשות מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון, עלה כי המחסום המשטרתי נפרס במסגרת פעילות מבצעית כנגד גנבי רכב, כאשר הרכב החשוד בדריסה אינו קשור לגניבת רכבים אלא מדובר בפיגוע חבלני מכוון.

ממד"א נמסר כי בשעה 01:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על 4 הולכי רגל שנדרסו על ידי רכב, בכביש 444 בחיבור עם כביש 5507 צומת כוכב יאיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני בזירת הפיגוע לארבעה פצועים ופינו לבתי החולים בילינסון ומאיר ארבעה פצועים, בהם גבר כבן 24 במצב קשה ויציב, עם חבלת ראש, גבר כבן 46 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים, ושני פצועים קל.

הפראמדיקים של מד"א, אמיר דהרי ואייל דוידזון, סיפרו: "הגענו למקום וראינו בשולי הכביש ועל המדרכה 4 פצועים שוכבים במרחק אחד מהשני, צעיר כבן 24 היה בהכרה מעורפלת וסבל מחבלות בראש ובגפיים, גבר כבן 46 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים וגבר ואשה בהכרה מלאה, הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותם תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשאר בינוני וקל".

מהמרכז הרפואי בילינסון נמסר: "לחדר הטראומה בבית החולים הובא במהלך הלילה פצוע מהפיגוע בכוכב יאיר. לאחר סדרת בדיקות, הפצוע הוגדר במצב בינוני".

ממרכז רפואי מאיר נמסר: "ביחידת הטראומה של מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית התקבלו הלילה 3 פצועים מאירוע הדריסה ליד כוכב יאיר, שוטר במצב בינוני ושתי לוחמות מג"ב במצב קל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר